۰

آلکاتل پرچمدار اقتصادی خود با نام Idol 3C را معرفی کرد

بازدید 1071

وایل امسال آلکاتل جدیدترین پرچمدار خود به نام Alcatel OneTouch Idol 3 را به سری Idol خود افزود؛ یک موبایل ۵٫۵ اینچی (که البته نسخه ۴٫۷ انیچی آن هم موجود است) با اسپیکرهای استریو در قسمت جلوی بدنه و همچنین یک چیپست ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۶۱۵٫

این موبایل اندرویدی یک ویژه منحصر به فرد داشت و آن اینکه نخستین پرچمدار جهانی عرضه شده از سوی الکاتل بود که به خاطر قیمت ۲۵۰ دلاری و سخت افزار بالاتر از میان رده خود مورد توجه بسیاری قرار گرفت.حالا شرکت سازنده این محصول با رونمایی از یک موبایل پرچمدار دیگر به نام  Idol 3C تصمیم گرفت که خط تولید این سری را بهبود ببخشد. این تلفن هوشمند جدید در قالب رنگ های مختلف و با امکان تعویض کاورهای پشتی اش عرضه گردیده و ظاهرا این تنها تفاوت میان پرچمدار جدید و نسخه قبلی اش است.

در مورد سایر امکانات Idol 3 باید بگوییم که تغییر محسوسی در آن مشاهده نمی شود و نمایشگر دستگاه همان اندازه ۵٫۵ اینچ را دارد.

Alcatel-OneTouch-Idol-3C-Header-2

بنابراین اگر بخواهیم به طور خلاصه بگوییم، این موبایل دو تفاوت عمده با نسخه قبلی اش دارد؛ نخست اینکه قسمت بالا و پایین نمایشگر آن شکلی کاملا متقارن به خود گرفته و دیگری، رابط کاربری آن است که به نحوی برنامه ریزی شده تا امکان استفاده از آن به صورت وارونه نیز فراهم باشد و کاربران بتوانند به شکل وارونه نیز با آن ارتباط برقرار کند چراکه می توان از اسپیکرها و هدفون دستگاه به جای یکدیگر استفاده نمود.

بنابراین از نظر تکنیکی این موبایل هیچگونه «سر» و «ته»ی ندارد. اسپیکرهای Idol 3C نیز از برند JBL هستند و از تکنولوژی Harman Clari-Fi بهره می برند؛ نوعی فناوری که از فشرده سازی بیش از اندازه موسیقی و همچنین حذف جزئیات از آن جلوگیری می کند.

دستگاه دارای یک چیپست ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۶۱۵ با سرعت کلاک ۱٫۵ گیگاهرتز است که دو گیگابایت رم و همچنین پردازنده گرافیکی Adreno 405 را در خود جای داده. ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز برای این پرچمدار در نظر گرفته شده که از طریقدرگاه کارت حافظه میکرو اس دی تا ۱۲۸ گیگابایت قابل ارتقاء است.

نمایشگر دستگاه از نوع IPS LCD انتخاب شده که رزلوشنی برابر با ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل دارد و همچون مدل Idol 3 همان تکنولوژی بهبود کیفیت رنگ به نام Technicolor Color Enhance را دارد.

دوربین  اصلی Idol 3C از نوع ۱۳ مگاپیکسلی و گشودگی دهانه لنز آن برابر با F2.0 است و برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری هم یک دوربین هشت مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده.

قیمت و تاریخ عرضه این محصول هنوز هم اعلام نشده است اما با در نظر داشتن این نکته که سخت افزار موبایل با پرچمدار سال قبل آلکاتل یکیست پیش بینی نمی شود که قیمت آن فراتر از ۲۵۰ دلار باشد.


 

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.