۰

متوسط سرعت اینترنت ثابت ایران ۳ پله رشد کرد

بازدید 1281

طبق گزارش جدید وب‌سایت اسپید‌تست متوسط سرعت اینترنت ثابت و موبایل جهان نسبت به‌ماه گذشته رشد داشته و همچنین جایگاه ایران در رده‌‌بندی اینترنت ثابت ۳ پله رشد کرده است.جدیدترین گزارش از متوسط سرعت اینترنت ثابت و موبایل جهان در‌ماه اکتبر ۲۰۲۱ میلادی منتشر شده است. براساس این گزارش در‌ماه گذشته میلادی متوسط سرعت اینترنت موبایل جهان ۴۴/ ۶۸ و متوسط سرعت اینترنت ثابت جهان ۸۶/ ۱۱۶ مگابیت برثانیه بوده است.

مقایسه‌‌ای با متوسط سرعت اینترنت موبایل و ثابت جهانی در‌ماه سپتامبر نشان می‌دهد که هر دو این شاخص‌‌ها در‌ماه اکتبر رشد کرده‌‌اند.در اکتبر ۲۰۲۱‌میلادی سرعت اینترنت موبایل ایران ۰۹/ ۳۵ و اینترنت ثابت آن ۰۱/ ۲۲‌مگابیت برثانیه بوده است.ایران در جدول کشور‌هایی با بیشترین سرعت اینترنت موبایل با دو پله سقوط در رده ۷۳ قرار گرفته است، اما در بخش اینترنت ثابت با ۳ پله رشد در رده ۱۳۴ قرار گرفته است.

طبق گزارشی که در وب‌سایت اسپید‌تست منتشر شده، در دهمین‌ماه ۲۰۲۱‌میلادی امارات‌متحده‌عربی و کره‌‌جنوبی به ترتیب با سرعت ۸۷/ ۲۷۳ و۴۷/ ۲۱۴ مگابیت برثانیه در رده‌های اول و دوم کشور‌هایی با بیشترین سرعت اینترنت موبایل جهان قرار دارند. در رده سوم این فهرست قطر با سرعت ۸۳/ ۱۷۸مگابیت برثانیه قرار داد و جایگاه آن نسبت به‌ماه قبل یک پله رشد کرده است.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.