۰

اظهار نظر عجیب رئیس پلیس راهور در مورد خودرو برقی یوز؛ موتورسیکلت مسقف را به جای خودرو معرفی کرده‌اند!

بازدید 1816

رئیس پلیس راهور ناجا می‌گوید هیچ خودرو الکتریکی داخلی در کشور شماره گذاری نشده و «یوز» که این روزها سر و صدا کرده، یک موتورسیکلت مسقف الکتریکی است.

سردار سید کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور ناجا در تازه‌ترین نشست خبری خود که در شهرک آزمایش برگزار شد در ارتباط با شماره‌گذاری نخستین اتومبیل الکتریکی ساخت داخل به نام «یوز» توضیحاتی را ارائه کرد. به گفته سردار هادیانفر آن چیزی که موفق به دریافت مجوز شماره‌گذاری شده است نخستین موتورسیکلت مسقف ساخت داخل بوده و تاکنون هیچ اتومبیل الکتریکی در کشور پلاک نشده است.

صدور مجوز شماره‌گذاری برای تنها ۳۰ دستگاه موتورسیکلت مسقف

وی ادامه داد که تاکنون تنها ۳۰ دستگاه موتورسیکلت مسقف مجوز شماره‌گذاری را دریافت کرده‌اند. از این رو خریداران این وسیله نقلیه باید دارای گواهینامه موتورسیکلت باشند و طبق قانون، امکان تردد با این موتورسیکلت در بزرگراه‌ها و جاده وجود ندارد.

تا پیش از این سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به شماره‌گذاری نخستین اتومبیل برقی ساخت داخل عنوان کرده بود که خودرو برقی ایرانی پس از گذشت پنج سال موفق به اخذ استانداردهای مورد نیاز شده است. این در صورتی است که پروسه شماره‌گذاری خودروهای خارجی چندان طولانی نیست.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.