۰

آتش‌سوزی مشکوک در سازمان امور مالیاتی!

بازدید 1165

چند روز پس از ارجاع پرونده طرح جامع مالیاتی به مراجع قضایی و در خلال برخی تغییرات آنی مدیریتی در سازمان مالیاتی در اتفاقی عجیب محل نگهداری اسناد محرمانه مربوط به طرح جامع مالیاتی دچار آتش سوزی گسترده شد.

در حالی که خبر مهم آتش سوزی در طبقه پنجم مرکز طرح جامع مالیاتی در خیابان خرمشهر منتشر نشده، شواهد حکایت از غیرعادی بودن این آتش سوزی و ارتباط معنا دار آن با ارجاع پرونده طرح جامع مالیاتی به مراجع قضایی دارد، پرونده ای که در دوره ریاست علی عسگری رئیس اسبق این سازمان و معاون کنونی وزارت اقتصاد به سبب شفاف نبودن فرآیندهای اجرایی و برخی شبهات مالی شکل گرفت و طی سال های گذشته مفتوح باقی مانده بود.

بنا بر شنیده ها به رغم هزینه بیش از هزار میلیارد تومانی که برای طرح جامع مالیاتی متاسفانه این طرح به مرحله اجرای کامل و ایجاد تحول در مالیات ستانی در کشور نرسید اما شفاف نبودن برخی فرآیندهای اجرایی و چگونگی هزینه کردها سبب ورود سازمان بازرسی کل کشور به پرونده مذکور شد. پرونده ای که هر چند طی این سالها تلاش شد مختومه شود اما در نهایت هفته پیش به مراجع قضایی ارجاع شد.

به نظر می رسد این آتش سوزی ابعاد پنهانی دارد که هر چند تلاش شده از رسانه ای شدن آن جلوگیری شود اما میتواند به یکی از پر سر و صداترین پرونده های امحا مدارک مربوط به یک پرونده قضایی تبدیل شود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.