۰

TRUTH، شبکه اجتماعی متعلق به ترامپ در راه است

بازدید 1014

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا از راه‌اندازی پلتفرم شبکه اجتماعی خود تحت عنوان TRUTH Social خبر داد.طبق اطلاعاتی که توسط گروه فناوری و رسانه ترامپ (TMTG) منتشر شده، نسخه آزمایشی این شبکه اجتماعی از ماه نوامبر عرضه می‌شود و در ابتدا تنها در اختیار برخی از افراد محدودی قرار خواهد گرفت. عرضه عمومی پلتفرم TRUTH نیز در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۲ اتفاق خواهد افتاد.

اولین جرقه‌های تصمیم ترامپ برای راه‌اندازی پلتفرمی‌اختصاصی، پس از اخراج وی از چند شبکه اجتماعی بزرگ زده شد. اوایل سال جاری میلادی و پس هجوم طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره، شبکه‌های اجتماعی مختلفی همانند توییتر، فیسبوک و یوتیوب، وی را به دلیل نقض سیاست‌ها و قوانین این شبکه‌های اجتماعی، از پلتفرم خود اخراج یا فعالیت وی را تعلیق کردند.ترامپ در بیانیه‌ای در این خصوص عنوان کرد: من شبکه اجتماعی TRUTH Social و TMTG را برای ایستادن در برابر استبداد و ظلم شرکت‌های بزرگ فناوری ایجاد کردم. ما در جهانی زندگی می‌کنیم که طالبان در توییتر حضوری گسترده دارد اما رئیس جمهور مورد علاقه شما در آمریکا به سکوت وادار شده است.

ترامپ ادامه داد که ماموریت این شرکت جدید شبکه اجتماعی، «رقابت با کنرسیوم رسانه‌ای لیبرال و مبارزه علیه شرکت‌های بزرگ فناوری است.فیسبوک حساب کاربری ترامپ را برای دو سال دیگر تعلیق کرد.اپلیکیشن TRUTH Social از طریق شرکتی که به واسطه ادغام گروه فناوری و رسانه ترامپ (TMTG) و شرکت Digital World Acquistion راه‌اندازی خواهد کرد و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. با این حال، محتوای تبلیغاتی منتشرشده برای نسخه آی او اس اپلیکیشن TRUTH، فهرستی از پست‌ها را از نشریاتی همچون نیویورک تایمز، فاکس نیوز، تک‌کرانش و… نشان می‌دهد.

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.