۰

کشف بزرگ‌ترین مزرعه غیرمجاز استخراج رمزارز کشور با ۷۰۰۰ ماینر در تهران

بازدید 1123

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف بزرگ‌ترین مزرعه غیرقانونی استخراج رمزارز کشور با بیش از ۷۰۰۰ ماینر در غرب تهران خبر داد.پلیس پیشگیری ناجا در تهران با همکاری سازمان برق، در غرب تهران بزرگ‌ترین مزرعه غیرقانونی استخراج رمزارز کشور با بیش از ۷۰۰۰ ماینر را کشف کرد. به‌گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد این مزرعه در کارخانه‌ای متروکه قرار داد و بنابه گزارش کارشناسان، حدود ۴ درصد برق کشور برای فعالیت این ماینرها لازم است.

سردار حسین رحیمی تشریح کرد:

تعدادی از این ماینرها نصب و تعدادی دیگر در حال نصب هستند. این مزرعه بزرگ‌ترین مزرعه‌ای بوده که پلیس در روزهای اخیر کشف کرده است.

ه‌گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ، با اجرای طرح گشت‌ پلیس برای شناسایی مراکز غیرمجاز رمزارز در ۴۸ ساعت گذشته، حدود ۳۰۰۰ دستگاه ماینر در نقاط مختلف تهران کشف شده است. سردار رحیمی خبر داد در ۲۴ ساعت گذشته، از حدود ۵۰ نقطه بازدید شده است.

استخراج رمزارز در ایران از اواخر اردیبهشت تا پایان شهریور به‌دستور رئیس‌جمهور و به‌‌دلیل کمبود برق ممنوع اعلام شد. رئیس‌جمهور اعلام کرد مراکز مجاز استخراج رمزارز ۳۰۰ مگاوات، اما مراکز غیر مجاز ۲۰۰۰ مگاوات برق مصرف می‌کنند که مشکل اصلی هستند.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.