۰

شرکت مخابرات ایران رتبه برتر را در پنجمین «رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی» کسب کرد

بازدید 924

شرکت مخابرات ایران در پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی “در بخش پژوهش و انتشارات ” رتبه برتر را کسب کرد .

به گزارش اداره کل ارتباطات وامور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، همزمان با “روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی” در سال ۱۴۰۰، پنجمین «رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی» با موضوع “نسل چهارم روابط‌عمومی، داستان‌سرایی، ابرنیروی روابط‌عمومی”  ۲۳ خرداد ۱۴۰۰برگزار ‌شد.
بر اسا س این خبر، قدرت داستان‌سرایی در روابط‌عمومی، استراتژی داستان‌سرایی در عصر دیجیتال، داستان‌سرایی بصری در روابط‌عمومی، داستان‌سرایی؛ روندهای آینده در روابط‌عمومی و نحوه استفاده از داستان‌سرایی به عنوان ابزار روابط‌عمومی از جمله محورهای این رخداد می باشد.

این خبر می افزاید ، این جشنواره به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه‌ روابط‌عمومی و نهادینه‌کردن ارتقاء و بهبود عملکرد واحدهای روابط‌عمومی در سطوح مختلف: پژوهش و افکارسنجی، مدیریت و برنامه‌ریزی ، ارتباطات درون‌سازمانی ، ارتباطات رسانه‌ای ، ارتباطات مردمی ، ارتباطات دیجیتالی ، ارتباطات دیداری/ شنیداری ، ارتباطات بصری ، انتشارات ، تبلیغات ، مسئولیت اجتماعی ، داستانسرایی ، اقدامات کرونایی واقدامات خلاقانه برگزار‌شد.

انتشار ویژه‌نامه با موضوع “داستان‌سرایی” ، انتشار و رونمایی چهار کتاب‌ جدید روابط‌عمومی و برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران از جمله برنامه های پنجمین «رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی»بود .

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.