پنجشنبه، ۰۲ بهمن ۹۹ - ۰۲:۳۴

 

اگر درحال مطالعه این مطلب هستید قطعا به قدرت شبکه های اجتماعی بخصوص اینستاگرام پی برده اید و صد البته به دنبال حضوری قدرتمند در اینستاگرام هستید و احتمالا اصلی ترین سوال شما این است که برای افزایش فالوور اینستاگرام چکار کنیم؟احتمالا پیش از این نیز مقالات مختلفی را در این زمینه مطالعه کرده اید و با روش های مختلف افزایش فالوور تا حدی آشنا شده اید.این مطلب برای شما مناسب نیست اگر: به دنبال افزایش دروغین فالوورهای اینستاگرام هستید، خیلی از مقالات به روش هایی اشاره می کنند که دروغی هستند یعنی تنها عدد فالوورهای را بالا می برند و یا فالوورهایی واقعی اما با نرخ تعامل پایین جذب می شوند.در این مطلب قصد دارم به روش های واقعی و کابردی برای افزایش فالوور اینستاگرام اشاره کنم، اینکه چطور بدون استفاده از روش‌های اشتباه و با استفاده از روش‌های کاملا طبیعی فالوورهای هدفمند داشته باشیم.اما پیش از صحبت درباره ترفندهای رشد فالوور اینستاگرام، اجازه دهید به چند سوال متداول پاسخ دهم.

سوال اول: چرا نباید فالوو فیک اینستاگرام بخریم؟

پاسخ را خیلی کوتاه ارایه می دهم. در اینستاگرام چیزی به نام نرخ تعامل داریم، یعنی مخاطبان شما چقدر با شما تعامل دارند. نرخ تعامل با جمع تعداد لایکها، تعداد کامنتها، تعداد سیوها و . . و تقسیم آنها بر تعداد دنبال کنندگان به دست می آید. خب اگر فالوور فیک بخرید یعنی بی دلیل مخرج کسر را بزرگ تر کرده اید و نرخ تعامل را کاهش داده اید.و این یعنی حساب شما یک حساب با نرخ تعامل پایین در نظر اینستاگرام دیده می شود و این یک امتیاز منفی است. اما دلیل دیگری که باعث می‌شود فالوور فیک را فراموش کنیم، از دست دادن آمارهاست. در حساب تجاری اینستاگرام آمارهای جالبی از دنبال کنندگان به شما داده می‌شود که اگر از فالوور فیک استفاده کنید مسلما آمارها دچار خطا خواهند شد و دیگر نمیتوانید اطلاعات درستی از دنبال کنندگان واقعی خود داشته باشید.پس خواهش می کنم فکر خرید فالوور فیک را نکنید.

 

متفاوت ترین پکیج آموزش اینستاگرام

 

سوال دوم : چرا نباید از هرجایی به دنبال فالوور اینستاگرام باشیم؟

واقعی بودن فالوور مهم است، اما هدفند بودن آن را هم نباید نادیده بگیریم. اگر من یک پیج آموزش آشپزی داشته باشم، به نظرتان منطقی است که از یک پیج ورزشی مرتبط با آقایان به دنبال فالوور باشم؟ اصلا به دست آوردن چنین دنبال کنندگان برای من ارزشمند است؟ آیا آقایان به مطالب من علاقه دارند؟ آیا با مطالب من تعاملی خواهند داشت؟ آیا دستورات آشپزی من را می خرند؟پس علاوه بر واقعی بودن فالوور به هدفمند بودن آن هم فکر کنید، و از هر جایی به دنبال جذب فالوور نباشید.

 

اینستاگرام را قورت بده ؛ آموزش صفر تا صد اینستاگرام

 

 

سوال سوم: آیا پیج اینستاگرام بخریم؟

خرید پیج را به چند دلیل توصیه نمی کنم.دلیل اول امنیت پایین آن است، شما پیج را از هرکس خریداری کنید، آن نفر در نظر اینستاگرام مالک اصلی پیج است، حتی اگر پسورد را هم در اختیار شما قرار دهد، می‌تواند به اینستاگرام اطلاع دهد که پیج من هک شده است و با گذشت مراحلی اینستاگرام پیج را به فروشند بازمیگرداند و به همین راحتی پیج شما از دست می رود.و گذشته از این موضوع ما نمیدانیم که این پیج مخاطبان خود را از چه طریقی به دست آورده است و آیا هدفمند هستند یا خیر.لذا خرید پیج را هم توصیه نمی کنم، مگر در مواری که به فروشنده اعتماد کامل دارید و از قوی بودن پیج هم مطمئن هستید.بسیار عالی، بریم به سراغ روش‌های افزایش فالوور واقعی و هدفمند، همراه باشید.

دانلود نینجاگرام 【NinjaGram】 بهترین ربات 🤖 افزایش فالوور

 

 

۱- حساب اینستاگرام خود را بهینه کنید

وقتی برای افزایش فالوور اینستاگرام برنامه ریزی می‌کنید، یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید، بهینه کردن صفحه اینستاگرام کسب‌وکارتان است.توضیحات صفحه اینستاگرام برند خود را مانند صفحه اصلی وب‌سایتتان ببینید. بدون یک عکس پروفایل و توضیحات مناسب برند، بدون یک آیدی مناسب، بدون درج اطلاعات تماس و … افراد چطور برند شما را تشخیص دهند؟شاید تعجب کنید، ولی خیلی از برند‌ها به طور کامل فراموش کرده‌اند که باید در مورد کسب‌وکار خود توضیح دهند، آنها تنها یک لینک به صفحه وب‌سایت خود درج کرده‌اند و توقع دارند افراد بدون شناخت آنها روی لینک کلیک کنند.اگر می‌خواهید افراد روی لینک شما کلیک کنند، پس بهتر است ابتدا خود را به خوبی معرفی کنید و در ادامه آن‌ها را تشویق به کلیک کنید. اینکه چه لینکی را قرار دهید کاملا به استراتژی بازاریابی اینستاگرامی شما بستگی دارد.برخی لینک صفحه اصلی وب‌سایت را قرار می‌دهند و برخی دیگر به صفحه خاصی که برای کاربران اینستاگرام مناسب‌ است لینک می‌دهند و برخی دیگر به صفحه‌ای که به طور اختصاصی برای کاربران اینستاگرامشان طراحی کرده‌اند.در نهایت سعی کنید که آیدی و نام کسب‌وکار شما خیلی طولانی نباشد و نوشتن آن نیز راحت و ساده باشد و به گونه‌ای نباشد که هر کاربر نام شما را به روش خودش بنویسید. به طور خلاصه آیدی و نام کوتاه، ماندگار در ذهن و با قابلیت تایپ و جستجوی راحت داشته باشید و سعی کنید از اعداد و کارکترهای خاص در آیدی اینستاگرام خود استفاده نکنید.

۲- در تولید محتوا ثبات داشته باشید

بدترین کاری که برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام می‌توانید انجام دهید این است که به صورت نامنظم تولید محتوا انجام دهید. در واقع اگر تعدادی فالوور هم به دست آورده باشید با تولید محتوای نامنظم فرصت فراموش کردن برندتان را به آنها داده‌اید.برای فراموش نشدن برندتان به طور منظم محتوا قرار دهید، برندها مانند پیج‌های سرگرمی محتوای زیاد تولید نمی‌کنند، برخی کمتر و برخی بیشتر، ولی در تولید محتوا تعادل را رعایت می‌کنند و با روال ثابتی محتوا تولید می‌کنند. پس اگر به طور مثال هفته‌ای سه محتوا قرار می‌دهید، همیشه با همین روال حرکت کنید.

۳– از ربات اینستاگرام استفاده کنید

قبل از توضیح در مورد ربات، ابتدا اجازه دهید در مورد یک روش متداول صحبت کنیم.یکی از روش های افزایش فالوور اینستاگرام این است که با دیگران ارتباط برقرار کنیم، زیر پست هایشان کامنت بگذاریم(کامنت واقعی)، پست هایشان را لایک کنیم و یا آنها را دنبال کنیم .شاید تا الان هم از این روش استفاده کرده باشید و بازدهی بالا و سریع آن را دیده باشید، ربات اینستاگرام این کار را به صورت اتوماتیک برای شما انجام می دهد. دراین روش شما پیج هایی که دنبال کنندگان  آنها می توانند دنبال کنندگان شما هم باشند را به ربات معرفی می کنیم و از ربات می خواهید که آنها را دنبال کند.

۴- حضور برندتان در اینستاگرام را اعلام کنید

قطعا برند شما در خارج از اینستاگرام نیز مخاطبانی دارد، مثلا بازدیدکنندگان سایتان، مشترکین ایمیل شما، دنبال‌کنندگانتان در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر و..یکی از بهترین روش های افزایش فالوور این است که در تمامی دیگر رسانه‌های خود اعلام کنید که در اینستاگرام حضور دارید و مزیت دنبال کردن صفحه شما در اینستاگرام چیست.مثلا در وب‌سایت خود بخشی برای آخرین پست‌های اینستاگرام داشته باشید تا کاربران متوجه حضور شما و تا حدی محتواهای شما در اینستاگرام بشوند.یادتان باشد که تنها نباید از آنها درخواست کنید که شما را در اینستاگرام دنبال کنند، بلکه باید به آنها دلیلی برای دنبال کردنتان ارایه دهید. و بهترین دلیل این است که محتواهای مفید و متفاوت از دیگر رسانه‌های خود منتشر کنید، در غیر این صورت دلیل ندارد که مخاطبان توییتر شما یا بازدیدکنندگان سایتتان در اینستاگرام نیز شما را دنبال کنند.

۵- محتوایی قرار دهید که دنبال‌کنندگان شما خوهان آن هستند

مسلما شما محتواهای متفاوتی را برای انتشار در اینستاگرامتان در نظر گرفته اید، اما باید در نظر داشته باشید که پس از مدت کوتاهی بررسی کنید و ببینید که کدام مطالب از سمت کاربران بازخورد بهتری دریافت کرده‌اند و مخاطبان علاقه بیشتری به آنها نشان داده اند.به همین دلیل تست کردن بسیار اهمیت دارد، هر ایده‌ای که برای تولید محتوا دارید تست کنید تا در نهایت آن محتواهایی که بازخورد خوبی دریافت می‌کنند را شناسایی کنید. مثلا ممکن است پس از مدتی متوجه شوید که برخی ویدیوها با موضوع خاصی بازخورد بهتری نسبت به دیگر ویدیوها دارند.اگر محتواهای خاصی هستند که برای تولید آنها وقت صرف می‌کنید ولی بازخورد خوبی ندارند، بهتر است که با محتوای جدیدی جایگزین کنید.کپی برداری از حساب اینستاگرام رقیب کار جالبی نیست، اما این خیلی هوشمندانه است که اینستاگرام رقبای خود را بررسی کنید و ببینید که چه نوع محتواهایی بیشتر مورد پسند مخاطبان است، با فرض اینکه مخاطبان شما یکسان هستند این به شما در شناخت بهتر مخاطبان کمک می‌کند.

۶- کاری کنید محتوای شما توسط  دیگر حساب‌های فعال اینستاگرام منتشر شود

یکی از روش‌های خوب و طبیعی برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام این است که محتوای برند شما توسط دیگر افراد فعال در اینستاگرام منتشر شود.مثلا می‌توانید مسابقات اینستاگرامی برگزار کنید و مسابقه را طوری طراحی کنید تا کابران محتواهایی را از صفحه شما منتشر کنند یا محتواهایی را با ذکر آیدی و هشتگ برند شما در حساب خود منتشر کنند.یا با برخی از پیج‌های معتبر اینستاگرام که به کسب‌وکار شما مرتبط هستند و مخاطبان هدف شما در آنجا حضور دارند همکاری کنید تا برای شما تبلیغ کنند و محتوای مورد نظر شما را با آیدی و هشتگ کسب‌وکار شما منتشر کنند.

۷- محتوای اینستاگرامتان را در دیگر رسانه های منتشر کنید.

فرض کنید رونق یک ویدیوی آموزشی جدید و پرطرفدار را در اینستاگرام خود منتشر کرده و مورد استقبال مخاطبان هم قرار گرفته است. بسیار عالی، چرا به مشترکین ایمیل این محتوای عالی در اینستاگرام را اطلاع ندهم؟ شاید برای دیدن این ویدیو وارد اینستاگرام  شوند و رونق را هم دنبال کنند.

۸- برای تمامی پست های اینستاگرام از تگ لوکیشین استفاده کنید.

علاوه بر هشتگ از تگ لوکیشین هم استفاده کنید. این کار باعث می‌شود پست شما در جستجوها بیشتر دیده شود و طبیعتا احتمال دنبال شدن شما بیشتر می شود.

۹- مسابقات اینستاگرامی کوچک اما مستمر برگزار کنید.

حتما مسابقاتی را دیده که از شما درخواست می کنند تا تعدادی از دوستانتان را تگ کنید و در مسابقه شرکت کنید. این روش اگر یک بار انجام شود فایده زیادی برای شما نخواهد داشت، اما اگر برنامه بلند مدت داشته باشید و مثلا هر ماه چنین مسابقاتی را برگزار کنید، در دراز مدت فالوورهای واقعی و ارزشمند به دست می آورید.دقت کنید که در اجرایی مسابقه خلاقیت به خرج دهید، در تصویر زیرسه نمونه از این مسابقات را مشاهده می کنید.

۱۰- از هشتگ ها غافل نشوید.

هنوز معجزه هشتگ ها را باور ندارید؟ استفاده از هشتگها قطعا موجب افزایش فالوور و دیدن شدن پست‌های شما می شود. اگر حساب اینستاگرام خود را تجاری کرده باشید، می‌توانید از بخش آمارهای هر پست تعداد نفراتی که از طریق هشتگ به پست شما رسیده اند را مشاهده کنید.

۱۱- تبادل داشته باشید.

می‌توانید با پیج‌هایی که مخاطبین مشترکی با شما دارند تبادل داشته باشید. یک بار شما تبلیغ آنها را در پیج خود بکنید و پس از مدتی آنها تبلیغ پیج شما را خواهند کرد. اگر این کار را با پیج‌های مختلفی انجام دهید، می توانید دنبال کنندگان جدید به دست آورید.

۱۲- از تبلیغ در پیج‌های بزرگ استفاده کنید.

می‌توانید در سایت‌هایی مثل دیدوگرام از خدمات تبلیغ در پیج‌های بزرگ استفاده کنید. در این روش شما محتوایی را تهیه می‌کنید و در پیجی که هم دنبال کنندگان زیادی دارد و هم مخاطبان هدف شما در آنجا حضور دارند، منتشر می‌کنید و برای این کار مبلغی را توسط سایت واست به مالک پیج پرداخت می کنید.

این روش اگر در پیجی که دنبال کنندگان واقعی و مرتبط با کسب‌وکار شما دارد انجام شود می‌تواند دنبال کنندگان واقعی برای شما به همراه داشته باشد، بخصوص اگر به صورت مستمر و در چند نوبت انجام شود.

۱۳- از تکنیک پست مهمان استفاده کنید.

حتما تکنیک پست مهمان در دنیای وب را می شناسید. در این روش شما محتوایی را برای یک وبسایت تهیه می کنید و به رایگان در اختیار مالک وب سایت قرار می دهید، و مالک وبسایت در انتهای نوشته نام وب سایت شما را به عنوان تولید کننده محتوا درج می کند.

بسیار عالی، این روش در دنیای اینستاگرام هم قابل انجام است، شما می‌توانید با مدیر چند پیج مختلف صحبت کنید، شاید قبول کنند که در ازای تولید محتوا برای آنها، نام پیجتان را در زیر پست درج کنند.

۱۴- آیدی اینستاگرامتان در دنیای واقعی پخش کنید.

یک کارت تهیه کنید که در آن از مخاطبان به حضور در اینستاگرام دعوت می‌کنید و آیدی اینستاگرامتان را روی آن درج کرده اید، سپس این کارت را به مشتریان خود بدهید. اگر فروشگاه حضوری هستید این کارت را در کیسه خرید مشتری قرار دهید، اگر فروشگاه اینترنتی هستید این کارت را در بسته ارسالی به مشتری قرار دهید.

۱۵- پست مخاطبان هدفتان به صورت تصادفی لایک کنید

به صفحه مخاطبان هدفتان مراجعه کنید و پست هایشان را لایک کنید. البته سعی کنید تا جای ممکن پست هایی را لایک کنید که مشاهده آن پست توسط شما معنی دار باشد. به عنوان مثال عکسی از مخاطبتان که در نمایش رسانه های دیجیتال شرکت کرده است را لایک کنید نه عکسی که با همسر خود گرفته است. نیل پاتیل از این روش برای افزایش فالوور استفاده کرده است و به گفته وی از هر ۱۰۰ لایکی که انجام می دهید به طور متوسط ۶ فالوور واقعی به دست می آورید. امتحانش ضرری ندارد.

۱۶- صفحه هرچه تخصصی تر بهتر

افراد تنها زمانی صفحه شما را دنبال می کنند که احساس کنند صفحه شما برای آنها مفید است و نیازی را در آنها برطرف می کند. اگر من صفحه علی صبوری را دنبال میکنم، به این دلیل است که به محتوای طنز نیاز دارم و صفحه علی صبوری و محتواهای آن به گونه ای بود که احساس کردم می تواند در زمینه محتوای طنز نیاز مرا رفع کند.

اگر می خواهید افراد تبلیغات شما اثربخش باشد و افراد بعد از مشاهده صفحه شما اقدام به دنبال کردن صفحه کنند، اولا باید به سراغ مخاطبان هدفتان بروید و دوما باید نشان دهید که می توانید بهترین پاسخ را به نیاز آنها بدهید و برای این کار باید یک صفحه تخصصی داشته باشید.

اگر مخاطبان هدف من در صفحه اینستاگرام رونق هم از دنیای دیجیتال مارکتینگ محتوا ببینند و هم از دنیای برنامه نویسی و شبکه، مسلما صفحه من را یک صفحه تخصصی نمی بینند و آن را فالو نمی کنند.

۱۷- عکس با کیفیت را فراموش نکنید

در تمامی پیج ها عکس با کیفیت تاثیر زیادی در فالو شدن پیج دارد. مهم نیست فروشنده هستید یا خدماتی را ارایه می دهید، متناسب با موضوع محتواهایتان از عکس های با کیفیت  وخلاقانه استفاده کنید.

۱۸- ویدیو را فراموش نکنید

یک قابلیت بسیار مهم در اینستاگرام تولید ویدیوهای یک دقیقه ای است. تولید ویدیو موجب سرزنده نشان داده پروفایل شما خواهد شد و صدالبته ویدیوهای شما اگر عالی باشند می توانند موجب بیشتر دیده شدن شما شوند. ناگفته نماند که برای وایرال شده ویدیوهایتان باید تلاش کنید و یک ویدیو به همین راحتی ها وایرال نمی شود.

۱۹- برای کاربران اینستاگرام پیشنهادات متفاوت داشته باشد

اگر یک وب سایت که معمولا از آن استفاده می کنید از شما بخواهد که حساب اینستاگرامش را دنبال کنید، چه می‌کنید؟ آیا به اینستاگرام می‌روید و بعد از پیدا کردن پیج آن را دنبال می‌کنید؟ من که به احتمال خیلی زیاد این کار را انجام نمی‌دهم.اما اگر متوجه شوم که این سایت تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه‌ای به کاربران اینستاگرامش ارایه می‌هد به احتمال زیاد آن را دنبال خواهم کرد.

۲۰- از آپارت و یوتیوب فالوور جذب کنید.

یوتیوب و نمونه موفق ایرانی آن یعنی آپارت، پلتفرمهای بسیاری مناسبی برای ویدیو مارکتینگ هستند. در این پلتفرم‌ها می‌توانید ویدیوهای زیادی تولید و منتشر کنید و دنبال کنندگان زیادی به دست آورید. خب اگر در این رسانه‌ها فعال هستید و دنبال کننده دارید، بهتر است با پیشنهاداتی آنها را تشوبق به حضور در صفحه اینستاگرامتان کنید.

به عنوان مثال، همینکه شما محتوای متفاوتی از آپارت و یوتیوب در اینستاگرامتان منتشر کنید، مخاطبان را به دنبال کردن شما در اینستاگرام وسوسه می‌کند و به این شکل آپارات و یوتیوب خود به منبعی دائمی برای افزایش فالوورهای اینستاگرامتان تبدیل می‌شوند زیرا دنبال کنندگان شما در آپارات و یوتیوب نیز مدام در حال افزایش هستند، البته به شرطی که حضور فعالی در این پلتفرم‌ها داشته باشید.

۲۱- از رویدادها در دنیای واقعی دنبال کننده جذب کنید.

زمانی که در آموزشگاه فعالیت می کردم، یک مسابقه طراحی کردیم و در یک سمینار اعلام کردیم که اگر تا پایان سمینار به جمع دنبال کنندگان اینستاگرام بپیوندید در این مسابقه و قرعه کشی آن شرکت داده می شوید.همین کار باعث شد که تعداد زیادی از حضار، اینستاگرام آموزشگاه را دنبال کنند و به دلیل محتوای مفیدی که در اینستاگرام منتشر می کردیم برای همیشه از دنبال کنندگان ما باشند. به همین راحتی تعداد زیادی دنبال کننده واقعی به دست آوردیم.آیا شما روش‌های طبیعی دیگری برای افزایش فالوور اینستاگرام می‌شناسید؟ در قسمت نظرات برای ما بنویسید.

۲۲- از وبسایتتان کمک بگیرید

اگر وبسایت داشته باشید و وبسایت شما کمی هم بازدید کننده داشته باشد، می‌توانید به شکل های مختلف کاربران سایت را صفحه اینستاگرامتان هدایت کنید و به مرور از این طریق فالوور واقعی و ارزشمند جذب کنید.مثلا می‌توانید بنر تبلیغاتی اینستاگرام را زیر تمامی پست های سایت قرار دهید، یا در قسمت سایدبار سایت دکمه ورود به اینستاگرام را نمایش دهید و یا حتی در خبرنامه ایمیلی که به صورت هفتگی ارسال می‌کنید بنر ورود به اینستاگرام را داشته باشید.

۲۳- از تگ لوکیشن استفاده کنید

هنگامی که پستی را در اینستاگرام قرار می‌دهید می‌توانید تگ لوکیشن را برای پست قرار دهید، در واقع به اینستاگرام می‌گوید که این عکس در چه مکانی گرفته شده است، به این شکل وقتی کاربران عکس های مربوط به یک موقعیت مکانی را جستجو می‌کنند احتمال اینکه پست شما را هم ببیند بالاتر می‌رود.

۲۴- از کابران درخواست کامنت کنید

شاید برایتان جالب باشد که با گرفتن کامنت بیشتر از کاربران تعامل انجام شده با پست‌ شما بالاتر می‌رود و علاوه بر اینکه فالوورهای بیشتری از شما در آینده پست‌های شما را می‌بینند، احتمال اینکه پست شما به بخش اکسپلور اینستاگرام برود بیشتر می‌شود.در حقیقت با گرفتن کامنت بیشتر احتمال رفتن پست به اکسپلور بالا می‌رود و در صورتی که به اکسپلور بروید قطعا تعدادی هم فالوور جدید جذب می‌کنید.

۲۵- با افراد مرتبط لایو مشترک داشته باشید

شاید برایتان جالب باشد که یکی از روش های بسیار موثر در افزایش فالوور که توسط افراد با فالوور بالا هم انجام می‌شود، برگزاری لایو مشترک است، به طور مثال شما فرد فعال در زمینه ورزش هستید و حدود ۵ هزار فالوور دارید، و یک باشگاه یا یک شخص ورزشی دیگر هم همین حدود فالوور دارد و زمینه کاری نسبتا مشترکی دارید و فالوورهای شما هم همگی اهل ورزش هستند.

می توانید یک لایو آموزشی و مفید را به صورت مشترک برگزار کنید به این شکل بخشی از فالوورهای آن شخص شما را هم دنبال می‌کنند و بخشی از فالوورهای شما آن شخص را فالوو می‌کنند، به این شکل یک تبادل فالوور بسیار تمیز اتفاق افتاده است.

۲۶- از اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کنید

بررسی کنید که چه افراد برجسته و مطرحی در حوزه تخصصی شما فعال هستند و اینکه آیا حاضر هستند با دریافت مبلغی شما را معرفی کنند؟به طور مثال یک باشگاه بدن سازی می‌تواند با یکی از ورزشکاران محبوب شهر که تعدادی فالوور دارد همکاری کرده و از ایشان بخواهد که باشگاه را به فالوورهایش معرفی کند.دقت داشته باشید که در این روش حتما با اینفلوئنسر مرتبط و محبوب همکاری کنید و مراقب باشید که همکاری با افراد اشتباه موجب بدنامی شما نشود، مثل آن بنده خدایی که برای تبلیغاتش با تتلو همکاری کرد نشوید.

۲۷- از تم جذاب برای پیجتان استفاده کنید

یکی از روش های افزایش فالوور این است که نرخ تبدیل بازدیدکننده به فالوور را در تبلیغاتتان افزایش دهید، در واقع اگر در تبلیغاتی که انجام می‌دهید ۱۰ درصد بازدیدکنندگان بعد از دیدن پیج شما را فالوو می‌کنند، تلاش کنید این درصد بالاتر رود.اما چکار کنیم که افراد بعد از دیدن پیج به احتمال بیشتری آن را فالوو کنند؟جواب این است که اول باید محتوای عالی داشته باشید تا مخاطب تمایل پیدا کند شما را فالوو کند تا باز هم از این محتواها مشاهده کند و دوم اینکه تلاش کنید پیجتان یک تم و جلوه بصری زیبا داشته باشد، چرا که جلوه بصری پیج هم تاثیر زیادی در تمایل افراد به فالوو کردن دارد.

۲۸- از تبلیغ گرام استفاده کنید

تبلیغگرام یکی از اولین پلتفرم های تبلیغاتی برای اینستاگرام و تلگرام بوده که همچنان در این زمینه پیشتاز است، البته تبلیغگرام تنها یک پلتفرم برای افزایش فالوور اینستاگرام نیست، در حقیقت تبلیغگرام را می توان یک آژانس تبلیغاتی سطح بالا برای تبلیغات اینستاگرامی و تلگرامی دانست که نتایج خوبی را برای برندهای مختلف خلق کرده است.اگر به دنبال فعالیتی سطح بالا و جذب فالوورهای واقعی در اینستاگرام هستید، روی خدمات این آژانس تبلیغاتی حساب ویژه ای باز کنید.

۲۹- محتواهایی در بالاترین کیفیت تولید کنید

تصور کنید در اثر یک تبلیغات اینستاگرام با پیجی آشنا می شوید و از روی کنجکاوی وارد آن پیج می شوید و نگاهی به آن می اندازید، اگر محتواهای آن پیج را جذاب نبینید آیا آن را فالو می کنید؟قطعا خیر وقتی محتوای مورد نظر و جذاب شما در آن پیج وجود نداشته باشد چرا باید به فالو کردن آن پیج اقدام کنید؟اما اگر در اثر یکی محتوای تبلیغاتی با پیجی آشنا شوید و پس از مشاهده پیج با کلی محتوای جذاب مواجه شوید، احتمالا برای از دست ندادن محتواهای آینده آن پیج را فالو می‌کنید.پس داشتن محتوای جذاب یکی از فاکتورهای اصلی برای نتیجه بخش بودن تبلیغات است، اگر هنوز پیج شما شکل نگرفته و محتواهای جذاب زیادی ندارید، فعلا به سراغ تبلیغات اینستاگرامی و افزایش فالوور نروید.

۳۰- مسابقات بزرگ اسپانسری اینستاگرام را از دست ندهید

این گونه مسابقات بزرگ اینستاگرامی یک سالی هست که رواج پیدا کرده و روال آن به این شکل است که مجموعه برگزار کننده مسابقه تعدادی اسپانسر که خواهان افزایش فالوور اینستاگرامشان هستند را پیدا می کند تا با پرداخت مبلغی اسپانسر مسابقه شوند.بعد از اینکه اسپانسرها مشخص شدند و مبالغشان را پرداخت کردند، مسابقه آغاز می شود و شرکت کنندگان مسابقه باید تمام اسپانسرهای مسابقه را فالوو کنند تا در قرعه کشی بزرگ شرکت داده شوند.در حقیقت این مسابقه حسابی تبلیغ می شود و شرکت کنندگان برای دریافت جوایز باید اسپانسرهای مسابقه را فالوو کنند که شما هم یکی از آنها هستید، به این شکل اگر ۱۰۰هزار نفر در مسابقه شرکت کنند، تمام اسپانسرها ۱۰۰هزار فالوور واقعی جذب می کنند.این مدل مسابقات برای پیج هایی که به دنبال مخاطب عام هستند بسیار مناسب است.

از کدام سایت برای تبلیغات و افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنیم؟

تبلیغات اینستاگرامی به عنوان یکی از روش های سالم افزایش فالوور واقعی شناخته می‌شود که اگر به درستی انجام شود می‌تواند تاثیر مثبتی در رشد فالوورهای شما داشته باشد، یکی از سایت هایی که در این زمینه می‌تواند به شما کمک کند، سایت شورند است.در این سایت شما به منبع بزرگی از پیج های مختفلی دسترسی دارید که هر کدام با مبلغی حاضر به انجام تبلیغات شما هستند، در حقیقت این سایت پیج‌های مختلفی تبلیغاتی را در در دسته بندی های مختلف به شما نمایش می‌دهد و امکان ایجاد ارتباط با هر کدام از این پیج ها برای اجرای تبلیغات وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi