۰

وزیر راه و شهرسازی از سرپرست مخابرات منطقه اصفهان تقدیر کرد

بازدید 989

❇️ وزیر راه و شهرسازی با اهدای تقدیر نامه ای از تلاشهای سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در راستای همکاری در اتمام قطعات یک و دو آزادراه شرق اصفهان ؛ قدردانی کرد.

 

 

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان،در لوح تقدیر اهدایی از طرف محمد اسلامی خطاب به ناصر مشایخی سرپرست مخابرات منطقه اصفهان آمده است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر مشایخی

مدیرعامل محترم شرکت مخابرات منطقه اصفهان

حمد و سپاس خداوند منان را که توفیق خدمت صادقانه و طاهر را به تلاشگران راستین در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عطا نموده تا با بهره مندی از علم و دانش،صداقت و رشادت، در راستای توسعه
عمران و آبادانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گام های موثر و مفیدی بردارند؛طلایه دارانی که در عرصه سازندگی و خدمت رسانی ،خالق صحنه های پرشور و شکوهی هستند و در تمامی دوران بر بلندای قله های رفیع افتخار و پیروزی، جاودانه سرافراز می مانند.

اعتلا و سربلندی ایران عزیز مرهون ارادہ سترگ و همت والای بزرگ مردانی است که با پیوند تعهد و تخصص و با تلاشی خالصانه و شبانه روزی در مسیر تحقق این مهم گام برمی دارند. به یقین همراهی و همدلی ارزنده جنابعالی در اتمام «قطعات یک و دو آزادراه شرق اصفهان» مایه افتخار و مباهات است.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و همکاری های صمیمانه ی جنابعالی در راه عمران و آبادی، اعتلا و سربلندی ایران عزیز از ایزد منان سلامت، بهروزی و کامیابی برای شما مسألت دارم.

آذرماه ۹۹

محمد اسلامی

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.