۰

دکتر محمود زاده: لزوم افزایش سهم بازار ضمن توجه به روند تکنولوژی

بازدید 919

جلسه ویدیوکنفرانس هیات مدیره و مدیرعامل جدید مخابرات با حضور اعضای هیات مدیره جدید، مدیرعامل ، مدیران ستادی و معاونین شرکت مخابرات ایران و مدیران مناطق، امروز چهارشنبه ۱۹ آذر برگزار شد.

رییس هیئت مدیره شرکت در این جلسه ضمن تشکر از مدیرعامل و اعضای قبلی هیات مدیره ،با اشاره به شخصیت تعاملی و،منطقی آقای مهندس سلطانی، مدیرعامل جدید شرکت مخابرات اظهار داشت: ایشان یکی از افراد با سابقه دیرینه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دارای روحیه تعاملی و تاثیرگذار و اهل تعامل و بادانش هستند.

وی در ادامه با اشاره به لزوم توجه به ذی نفعان، تاکیدکرد: افزایش سهم بازار و توجه به سودمناسب و تحقق رضایت مندی مشتری از اولویت های های هیات مدیره فعلی است.

دکتر محمودزاده با اشاره به لزوم تحلیل رقبا و توجه به آینده در حوزه ارتباطات گفت: باید به سمت تضمین درآمد و افزایش آن به همراه اولویت بندی و برنامه ریزی بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت برویم و در این مسیر تمام اعضای هیات مدیره و مدیرعامل همراه و همدل هستند.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران ضمن تاکید مجدد بر برنامه ریزی راهبردی افزود: توجه به شفافیت و روند تکنولوژی و توسعه خدمت رسانی مناطق مخابراتی و افزایش سوددهی آن ها در رسیدگی به مشتریان و ارایه خدمات به تمام هموطنان بسیار موثر است و در مسیر تحقق سرویس دهی مناسب به تمام مشتریان به همراه توجه به موضوع سودآوری وپیشرفت شرکت، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

مهندس سیداسدالله دهناد نایب رییس هیات مدیره‌شرکت نیز در این جلسه راه رشد شرکت را هم افزایی ویکپارچگی درونی و بیرونی دانست و افزود: توجه به نیاز مناطق مخابراتی و نگاه حداکثری به، مشتری مداری، تفاهم و استفاده از ظرفیت های شرکت به موفقیت در تمام عرصه ها منجر خواهد شد.چرا که محصول تفاهم، موفقیت و محصول واگرایی، شکست است.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.