۰

یاهو از اولین موبایل خود با قیمت ۵۰ دلار رونمایی کرد

بازدید 1301

یاهو که از زیرمجموعه‌های ورایزن محسوب می‌شود، در همکاری با شرکت ZTE از اولین موبایل خود به نام ZTE Blade A3Y با قیمت ۵۰ دلار رونمایی کرد.Blade Z3Y از نمایشگر ۵.۴ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p و نسبت تصویر ۱۸:۹ برخوردار است. نمایشگر فاقد ناچ و بریدگی بوده اما در بالا و پایین آن حاشیه نسبتاً زیادی به چشم می‌خورد.Blade Z3Y از چیپست چهار هسته‌ای مدیاتک با پردازنده ۲.۰ گیگاهرتزی برخوردار بوده و ۲ گیگابایت رم دارد، بنابراین نباید انتظار عملکرد فوق سریع را داشت. ظرفیت حافظه داخلی نیز ۳۲ گیگابایت بوده و می‌توان بوسیله کارت حافظه microSD آن را تا ۲ ترابایت ارتقا داد.

روی پنل پشتی و کنار حسگر اثر انگشت فیزیکی، دوربین اصلی ۸ مگاپیسلی و دو فلش LED درون ماژول عمودی قرار گرفته‌اند. در حاشیه بالایی نمایشگر نیز دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی مجهز به فلش LED قرار گرفته است.Blade Z3Y از باتری ۲۶۶۰ میلی آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد که در نگاه اول ناکافی به نظر می‌رسد، اما به گفته یاهو به دلیل مصرف بهینه موبایل تا یک روز کامل شارژدهی دارد. این گوشی از سیستم عامل اندروید ۱۰ به دست کاربر می‌رسد. البته این نسخه از اندروید کاملاً خام نیست چرا که روی گوشی انواع برنامه‌های یاهو مثل میل، نیوز، و هواشناسی به طور پیش فرض نصب شده‌اند.

از دیگر ویژگی‌های این موبایل می‌توان به جک ۳.۵ میلیمتری هدفون، فیس آنلاک، وای فای ۸۰۲٫۱۱ a/b/g/n/ac و پورت USB-C اشاره کرد.موبایل Yahoo Mobile ZTE Blade A3Y در رنگ بنفش از هم اکنون با قیمت ۵۰ دلار قابل خریداری است.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.