۰

برگزاری نمایشگاه IFA 2020 با محدودیت گسترده برای بازدیدکنندگان

بازدید 1445

 

مجازی شدن رویدادهای بزرگ فناوری به خاطر کرونا دیگر به اتفاقی عادی تبدیل شده و انتظار می‌رفت نمایشگاه ایفا (IFA) نیز به همین سرنوشت دچار شود. اما برگزارکنندگان IFA اعلام کردند که نمایشگاه امسال اوایل ماه سپتامبر به شکل حضوری و با محدودیت‌هایی از جمله بازدیدکننده کمتر در شهر برلین برگزار خواهد شد.نمایشگاه IFA امسال در قالب چهار رویداد برگزار خواهد شد که یکی از آن‌ها به سبک دیگر رویدادهای فناوری به شکل مجازی ارائه می‌شود. رویدادهای حضوری روزانه ظرفیت پذیرایی از هزار بازدیدکننده را خواهند داشت.

برگزارکنندگان نمایشگاه ایفا می‌گویند با اینکه آن‌ها امیدوارند وضعیت سلامت عمومی تا ماه سپتامبر بهبود یابد، تصمیم گرفته‌اند تا نمایشگاه را با احتیاط کامل و با رعایت سخت ترین استانداردهای ایمنی به شکل حضوری برگزار کنند.

برگزارکنندگان این رویداد تصمیم گرفته‌اند تا ظرفیت نمایشگاه امسال را کاهش داده و اقدامات بهداشتی را افزایش دهند. ولی با این وجود برگزاری چنین نمایشگاه بزرگی به شکل حضوری و در اواخر فصل تابستان چندان محتاطانه به نظر نمی‌رسد، خصوصاً اینکه برگزاری حضوری بسیاری از رویدادهای بزرگ فناوری لغو شده است.

نمایشگاه IFA که تا پیش از شیوع ویروس کرونا همه می‌توانستند در آن شرکت کنند، امسال به شکل دعوتنامه‌ای و با حضور ۸۰۰ خبرنگار که قسمت اعظم بازدیدکنندگان را تشکیل می‌دهند، برگزار خواهد شد.

نمایشگاه ایفا در صورت برگزاری حضوری از تاریخ ۳ تا ۵ سپتامبر (۱۳ تا ۱۵ شهریور)، به یکی از اولین رویدادهای بزرگ فناوری پس از نمایشگاه CES تبدیل می‌شود که به شکل حضوری برگزار می‌شود.

آلمان در حال حاضر با بیش از ۸ هزار فوتی کووید ۱۹، هشتمین کشور دنیا از لحاظ بیشترین تلفات کرونا محسوب می‌شود. دولت این کشور محدودیت‌های قرنطینه را کمی کاهش داده ولی با این وجود تظاهرکنندگان برلین در هفته‌های اخیر خواهان پایان قرنطینه اجباری دولت این کشور شده‌اند. بر اساس گزارش نیویورک تایمز، بیش از ۱۰ هزار نفر از مردم آلمان در تظاهرات سراسری شرکت کرده‌اند.

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.