۰

کمک ۸۰۰ میلیون دلاری گوگل برای مقابله با بیماری کرونا

بازدید 7367

ساندار پیچای، مدیرعامل وقت گوگل اعلام کرد که این شرکت علاوه بر ۸۰۰ میلیون دلار کمک نقدی، بیش از ۲ میلیون ماسک به مراکز درمانی اهدا می‌کند.روز جمعه، گوگل طی ارسال بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که برای مقابله با بیماری کرونا ۸۰۰ میلیون دلار به کسب‌وکارهای کوچک و آسیب‌دیدگان کمک می‌کند تا در شرایط بحرانی فعلی قادر به ادامه فعالیتشان باشند. این کمک به‌صورت نقدی و استفاده از حق تبلیغات خواهد بود. ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل دراین‌زمینه گفت:

با وخیم‌تر شدن اوضاع در جهان پس از شیوع بیماری کرونا، جوامع و زندگی‌های بسیاری به خطر افتاده است. برای رفع برخی از این چالش‌ها، امروز اعلام می‌کنیم که بیش از ۸۰۰ میلیون دلار برای کمک به کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، سازمان‌های بهداشت و سلامت، دولت‌ها و کارکنان حوزه سلامت که در خط اول مقابله با کرونا قرار دارند، در نظر گرفته‌ایم.

درحدود ۳۴۰ میلیون دلار از بودجه مشخص‌شده گوگل به بسته‌های تبلیغاتی برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط تعلق یافته است. این مبلغ به‌صورت اعتبار به حساب کاربری مدیران کسب‌وکارهایی واریز می‌شود که طی سال گذشته، فعال بوده‌اند. مدت‌زمان امکان استفاده از مبلغ اهدایی نیز تا انتهای سال ۲۰۲۰ خواهد بود و درصورتی‌که استفاده نشود از حساب کاربری کسر خواهد شد.

۲۵۰ میلیون دلار دیگر نیز برای سازمان جهانی بهداشت و سازمان‌های دیگر در نظر گرفته شده است تا با تبلیغات مناسب بتوانند در ارائه اطلاعات مفید و افزایش سطح دانش مردم دنیا به کاهش ابتلا به بیماری کرونا کمک کنند. ۲۰۰ میلیون دلار به سازمان‌‌های غیردولتی (NGO) و مؤسسات مالی اهدا می‌شود تا امکان کمک به کسب‌وکارهای کوچک را داشته باشند و مانع ورشکستگی آن‌ها شوند.

گوگل ۲۰ میلیون دلار برای فضای ابری گوگل کلاد در نظر گرفته است تا به تحقیقات و آموزش‌های آکادمیک کمک شود. ساندار پیچای به این موضوع نیز اشاره کرد که گوگل در حال تولید دو تا سه میلیون قطعه ماسک است و آن‌ها را به مراکز بهداشتی و بیمارستان‌ها اهدا می‌کند.

تاکنون شرکت‌های مختلفی برای کمک به مقابله با بیماری کرونا اقدامات مهمی انجام داده‌اند. اپل بیش از ۱۰ میلیون ماسک صورت اهدا کرده است و تسلا نیز روی ساخت دستگاه‌های تنفسی کار می‌کند.

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.