۰

گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فلیپ معرفی شد

بازدید 4907

سامسونگ از دومین گوشی هوشمند تاشو خود رونمایی کرد. گوشی Galaxy Z Flip که یک اسمارت‌فون کامل ولی به سبک گوشی‌های تاشو سنتی این شرکت است و البته موتورولا ریزر است.پیش از این، عکس‌ها و ویدیوهایی از گوشی تاشوی جدید سامسونگ منتشر شده بود ولی نمی‌دانستیم که پیشوند «Galaxy» را دارد یا خیر که مشخص شد سامسونگ هنوز به برند «گلکسی» وفادار است.

به گفته سامسونگ، تجربه گوشی تاشو زد فلیپ شبیه هیچ تجربه‌ای در گذشته نیست. سامسونگ از گوشی گلکسی فولد خود تجربیات و درس‌های زیادی فرا گرفته است و اینک به نظر می‌رسد گلکسی زد فلیپ به مراتب اسمارت‌فون انعطاف‌پذیری بهتری است.سامسونگ در مراسم Galaxy Z Flip درباره جزئیات این گوشی زیاد صحبت نکرد و بیشتر به مزایا و تجربیات کاربری آن اشاره شد ولی حدس می‌زنیم از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس استفاده کرده باشد. فضای ذخیره‌سازی آن ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایتی است.

دوربین سلفی این گوشی تاشو ۱۰ مگاپیکسل است ولی در بدنه پشتی دارای دو حسگر ۱۲ مگاپیکسلی است که یکی دارای لنز اولترا واید است.مثلا، این گوشی دارای یک نمایشگر کوچک ۱.۰۶ اینچی اولد پشتی است که تمام اعلان‌ها و داده‌های مورد نیاز شما را نشان می‌دهد و وقتی باز می‌کنید؛ یک اسمارت‌فون‌ کامل و واقعی است. اولین گوشی تاشوی دنیا با نمایشگر شیشه‌ای تاشو است.

وقتی این گوشی به طور کامل باز می‌شود؛ یک اسمارت‌فون ۶.۷ اینچی اولد است و وقتی تا شده به راحتی در جیب و بین دست قرار می‌گیرد. سامسونگ می‌گوید در این نمایشگر از فناوری Infinity Flex Display استفاده کرده است تا خمیدگی صفحه‌نمایش بسیار بهتر از گذشته باشد.

رزولوشن نمایشگر ۶.۷ اینچی ۲.۶۳۶ در ۱۰۸۰ پیکسل است ولی رزولوشن نمایشگر بیرونی کوجک در حدود ۳۰۰ در ۱۱۶ پیکسل است.

باتری این گوشی ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعت و در سه رنگ عرضه می‌شود. از ۱۴ فوریه وارد بازار می‌شود و قیمت آن ۱۳۸۰ دلار است. لولای این گوشی از ساختاری فیبر مانند سود می‌برد تا امکان نفوذ گردوخاک را به صفر برساند. این لولا در سه مرحله‌ای یا سه وضعیت قرار می‌گیرد تا امکان استفاده ۹۰ درجه‌ای از آن برای تماس تصویری هم فراهم شود

 

 

 

 

 

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.