۰

گوشی ریلمی X50 5G با نمایشگر ۱۲۰ هرتز معرفی شد

بازدید 1564

تلفن هوشمند ریلمی X50 5G سرانجام رسما معرفی شد. این محصول که عنوان نخستین گوشی ۵G ریلمی را یدک می کشد با قیمت پایه ۳۶۰ دلار معرفی شده است.گوشی ریلمی X50 5G به نمایشگری با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز مجهز شده است و از تازه ترین چیپست کوالکام موسوم به اسنپدراگون ۷۶۵G پشتیبانی می کند. دوربین چهارگانه با لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین سلفی دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی، باتری غول پیکر و تکنولوژی شارژ سریع دیگر امکانات مهم این محصول را تشکیل می دهند.

 

تازه ترین محصول ریلمی بدنه ای از جنس شیشه با پنل های گوریلا گلس ۵ در بخش جلو و پشت دارد. وزن این گوشی از ۲۰۲ گرم فراتر نمی رود و ابعادش برابر با ۱۶۳.۸ در ۷۵.۸ در ۸.۹ میلیمتر عنوان شده. اسمارت فون مورد بحث همچنین از نمایشگر ۶.۵۷ اینچی IPS LCD با نسبت تصویر ۲۰ به ۹ بهره می گیرد و تصاویری با کیفیت فول اچ دی پلاس یا ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل را ارائه می کند. شرکت سازنده نسبت نمایشگر به بدنه این موبایل را ۹۰.۴ درصد عنوان کرده است.

همانطور که اشاره شد قلب تپنده این گوشی اسنپدراگون ۷۶۵G است که با پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۲۰، موتور پردازش هوش مصنوعی نسل پنجم و ۵G دوال مد همراه شده است.ریلمی  X50 5G در قالب نسخه های مختلف با ۶، ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و حافظه های داخلی ۶۴، ۱۲۸ و یا ۲۵۶ گیگابایت ارائه می گردد.

شرکت سازنده این گوشی را به نوعی سیستم خنک کننده پنج بعدی با یخ مجهز کرده است که دو لایه صفحه گرافیت، لوله مسی خنک شونده با مایع، ژل حرارتی، پد سیلیکونی حرارتی، فویل مسی و لایه های دیگر را شامل می شود و در زمان انجام فعالیت های سنگین آن را خنک نگه می دارد.

دوربین اصلی این گوشی همانطور که اشاره شد چهارگانه است و ترکیب حسگرهای اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، الترا واید ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۱۹ درجه، تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی را شامل می شود. فلش دوگانه LED، زوم هیبریدی ۲۰ برابری و فیلمبرداری اسلو موشن ۴K با نرخ ۳۰ و ۹۶۰ فریم بر ثانیه از جمله قابلیت های این سیستم است.

باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی از تکنولوژی فلش شارژ ۳۰ واتی VOOC 4.0 پشتیبانی می کند که ظرف تنها ۳۰ دقیقه تا ۷۰ درصد شارژ می شود. حسگر اثرانگشت در بخش کناری بدنه، درگاه کارت حافظه میکرو اس دی، پشتیبانی از دو سیم کارت، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث ۵ و USB-C بخش های دیگر این پکیج را شامل می شوند.

قیمت نسخه های مختلف این گوشی به شرح زیر است:

  • ۸ گیگابایت رم/ ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۳۶۰ دلار
  • ۶ گیگابایت رم/ ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۳۸۸ دلار
  • ۱۲ گیگابایت رم/ ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۴۳۲ دلار

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.