۰

معرفی پیکسل ۴ گوگل با بزرگنمایی ۸ برابری و حافظه رم ۶ گیگابایت

بازدید 1934

گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۴ با قابلیت بزرگنمایی ۸ برابری، حافظه‌ی ‌رم ۶ گیگابایتی و بهره‌مندی از قابلیت جدیدی با نام Motion Mode معرفی می‌شود.تاکنون اخبار مختلفی در مورد پیکسل ۴ گوگل منتشر شده است و احتمالاً ماه آینده باید منتظر معرفی و عرضه‌ی پرچم‌دار بعدی گوگل به بازار باشیم. براساس آخرین اخبار غیررسمی، دستگاه جدید گوگل از دوربین دوگانه‌ی شامل دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه‌ی ۱۶ مگاپیکسلی تله‌فوتو بهره می‌برد.

 

 

آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که گوشی هوشمند بعدی گوگل با ویژگی جدیدی به نام Motion Mode معرفی خواهد شد. ویژگی Motion Mode به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند عکس‌های اکشن و ورزشی از سوژه‌های در حال حرکت با پس‌زمینه‌‌ی بلوری بگیرند. علاوه‌بر این، پیکسل ۴ به ویژگی نایت ساید بهبودیافته و سریع‌تر مجهز خواهد شد.

براساس گزارش‌های قبلی، پیکسل ۴ توانایی تصویربرداری از آسمان پرستاره را دارد؛ اما همه‌ی مشخصات دستگاه به همین‌جا ختم نمی‌شود. تصویر به‌اشتراک گذاشته‌شده از سوی یکی از کاربران شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو نشان می‌دهد که پرچم‌دار جدید گوگل قابلیت تصویربرداری با بزرگنمایی ۸ برابری به‌واسطه‌ی ترکیب زوم اپتیکال و ویژگی Super Res Zoom گوگل را دارد.

تصویر به‌اشتراک گذاشته‌‌شده‌ی دیگری تأیید می‌کند که پیکسل ۴ از حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی بهره می‌برد. گوشی‌های هوشمند فعلی پیکسل گوگل نهایتا با حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی به بازار عرضه شده‌اند. باید ببینیم، آیا گوگل قصد دارد دستگاهی با حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی نیز معرفی کند یا خیر.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.