۰

گوشی اقتصادی موتو E6 Plus موتورولا با قیمت ۱۳۶ یورو معرفی شد

بازدید 1412

روز گذشته موتورولا  از یک تلفن هوشمند مقرون به صرفه به نام موتو E6 Plus رونمایی به عمل آورد که در ادامه به ذکر مشخصات و امکانات آن می پردازیم.این دستگاه به نمایشگری ۶.۱ اینچی با رزلوشن ۷۲۰ در ۱۵۶۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ مجهز شده است و توان پردازشی خود را از چیپست مدیاتک هلیو P22 می گیرد که دو گیگابایت رم نیز آن را همراهی می کند. حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای این گوشی بر حسب انتخاب شما میتواند ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی باشد که با کمک درگاه کارت حافظه مایکرو اس دی قابل ارتقاء است.

در بخش پشتی بدنه این موبایل یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.0  و ابعاد پیکسلی ۱.۱۲ میکرومتر خود نمایی می کند که یک سنسور عمق سنج دو مگاپیکسلی و فلش LED نیز آن را همراهی می کند. گرفتن سلفی در این گوشی به دوربین ۸ مگاپیکسلی اش محول شده که گشودگی دهانه لنزی برابر با f/2.0 و پیکس هایی با ابعاد ۱.۱۲ میکرومتر دارد و خود دوربین درون بریدگی یو شکل روی نمایشگر جا خوش کرده است.

این گوشی امکاناتی نظیر رادیو اف ام و جک هدفون دارد و کلیه گزینه های ارتباطی مرسوم برای آن در نظر گرفته شده هرچند که تکنولوژی NFC از فهرست قابلیت هایش حذف شده و نسخه ای از موتو E6 Plus همزمان از دو سیم کارت پشتیبانی می کند. تازه ترین گوشی اقتصادی موتورولا که بدنه ای تماما از جنس پلاستیک دارد در دو رنگ زغالی و آلبالویی عرضه می شود.

ابعاد این گوشی برابر با ۱۵۵.۶ در ۷۳.۰۶ در ۸.۶ میلی متر است و ۱۴۹.۷ گرم وزن دارد. موتو E6 Plus از اندروید ۹ پای بهره می برد و تامین امنیت آن به حسگر اثرانگشتی محول شده که در بخش پشتی بدنه اش قرار گرفته (درون لوگوی موتورولا). ظرفیت باتری این موبایل نیز برابر با ۳ هزار میلی آمپر ساعت اعلام شده که از طریق یک پورت میکرو یواس بی شارژ می شود.

موتو E6 Plus از همین امروز در آمریکای لاتین موجود است و تا اواخر همین ماه با قیمت ۱۳۹ یورو به بازار اروپا می رسد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.