۰

لنوو از یک نمایشگر هوشمند و دو تبلت تبدیل پذیر رونمایی کرد

بازدید 1419

لنوو یکی از اولین شرکت هایی بود که نمایشگرهای هوشمندش را به همراه دستیار دیجیتالی گوگل وارد بازار کرد و روز گذشته و در جریان IFA 2019 این شرکت از چند نمایشگر تازه با همین امکان رونمایی کرد: اسمارت دیسپلی ۷ با ابعادی کوچک و دو تبلت از سری اسمارت تب که از اندروید بهره می گیرند و به لطف برخورداری از قابلیتی تازه برای اسیستنت موسوم به امبینت مد (Ambient Mode) امکانات تازه ای را با خود به همراه دارند.

در ابتدا بهتر است اشاره ای به امکانات اسمارت دیسپلی ۷ بیاندازیم که در واقع به مدل های اسمارت دیسپلی ۸ و اسمارت دیسپلی ۱۰ ملحق شده است. همانطور که از نام این محصول میتوان حدس زد، با یک نمایشگر ۷ اینچی روبرو هستیم که در قالب یک طراحی تازه ارائه شده و اینبار اسپیکر آن در زیر بدنه اش قرار گرفته (به جای کناره). باقی امکانات این نمایشگر مانند مدل های بزرگ تر است؛ یعنی همان نرم افزار گوگل اسیستنت را دارد و دوربینی با یک شاتر فیزیکی کشویی برای تماس های تصویری آن در نظر گرفته شده است.

اسمارت دیسپلی ۷ لنوو

اسمارت دیسپلی ۷ قیمتی برابر با ۱۲۹.۹۹ دلار خواهد داشت و به همین خاطر گزینه ای ارزان قیمت تر نسبت به مدل اسمارت دیسپلی ۸ با قیمت ۱۶۹.۹۹ دلاری اما گرانتر از اسمارت کلاک (ساعت هوشمند لنوو) با قیمت ۵۹.۹۹ دلاری اش محسوب می شود.در کنار این نمایشگر هوشمند، لنوو در مراسم روز گذشته خود از دو تبلت هوشمند سری اسمارت تب به نام های یوگا اسمارت تب و اسمارت تب M8 هم رونمایی کرد.

این تبلت ها که با تکیه بر قابلیت امبینت مد گوگل اسیستنت ساخته شده اند امکانات متعددی از جمله نمایش اطلاعات تقویمی، آب و هوا، اعلان ها، یادآورها، دکمه های کنترل موسیقی، کنترل تجهیزات هوشمند خانگی و فریم نمایش عکس دارند.

در میان دو مدل تبلت معرفی شده اسمارت تب M8 ابتدایی تر است و میتوان آن را نسخه ۸ اینچی مجهز به گوگل اسیستنت از تبلت اسمارت تب M10 دانست که پیشتر همراه با دستیار دیجیتالی الکسا معرفی شده بود. M8 یک تبلت اندرویدی میان رده با رزلوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل است که امکاناتی مانند دو گیگابایت رم، چیپست چهار هسته ای مدیاتک A22، دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است. این تبلت همچنین به تعدادی میکروفن مجهز شده که بعد از اتصال دستگاه به داک آن را به نمایشگری هوشمند بدل می کنند.

لنوو یوگا اسمارت تب

محصول معرفی شده دیگر یوگا اسمارت تب نام دارد که یک پایه داخلی برای در نظر گرفته شده و به لطف آن می توانید هر زمان که خواستید تبلت را روی پایه گذاشته یا به دیوار آویزان کنید. امکانات این محصول هم مانند مدل قبلی چندان شگفت انگیز نیستند و به چیپست ۴۳۹ کوالکام، ۳ یا ۴ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خلاصه می شوند. نمایشگر این تبلت ۱۰ اینچی است و رزلوشنی برابر با ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل دارد.

یوگا اسمارت تب با قیمت ۲۴۹.۹۹ دلار تا اواخر این ماه وارد بازار می شود و اسمارت تب M8 هم که ۱۱۹.۹۹ دلار قیمت گذاری شده تا پایان مهرماه در بازارهای جهانی قابل خرید خواهد بود.

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.