۰

ایسوس پرو بی ۹، سبک ترین لپ تاپ ۱۴ اینچی دنیا رونمایی شد

بازدید 2895

ایسوس از سبک ترین لپ تاپ ۱۴ اینچی دنیا به نام AsusPro B9 با حدود ۸۶۰ گرم وزن رونمایی کرد. این لپ تاپ با سخت افزار قدرتمند و وزن سبک مخصوص افراد همیشه در حرکت ساخته شده است.بدنه لپ تاپ ایسوس پرو بی ۹ همانند لپ تاپ ایسوس ذن بوک Pro Duo از آلومینیوم آبی رنگ ساخته شده است. این لپ تاپ ۱۴٫۹۹ میلیمتر ضخامت داشته و به راحتی درون کیف جای می گیرد.

این لپ تاپ ممکن است در نگاه اول بسیار شکننده به نظر برسد ولی استاندارد نظامی MIL-SPEC-810G را دریافت کرده بنابراین علاوه بر ظاهر ظریف ساختار محکمی هم دارد.ایسوس پرو بی ۹ از پردازنده نسل دهم اینتل Core i7 (مدل دقیق آن هنوز مشخص نشده) و دو حافظه اس اس دی PCIe یک ترابایتی در حالت RAID 0 یا RAID 1 برخوردار خواهد بود. علاوه بر اینها از وای فای ۶ پشتیبانی کرده و به درگاه تاندربولت ۳ مجهز خواهد شد. برای حفاظت از داده ها هم حسگر اثر انگشت و نرم افزار TPM در آن تعبیه شده اند.
هنوز از قیمت لپ تاپ ایسوس پرو بی ۹ و اینکه در چه تاریخی به بازار عرضه می شود اخباری منتشر نشده. اما واضح است که ایسوس قصد دارد حضوری پر رنگ تر در کلاس لپ تاپ های بیزینسی داشته و با رقبای قدرتمندی همچون دل و لنوو در این کلاس مبارزه کند.

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.