۰

تشکیل کمیسیون بانکداری دیجیتال و فین‌تک نصر تهران

بازدید 1079

کمیسیون بانکداری دیجیتال مطابق مصوبه اخیر هیات ‏مدیره سازمان و با هدف کمک به شکل‏ گیری زیست ‏بوم بانکداری دیجیتال، ساماندهی بازار، بررسی مشکلات و نیز بهبود فضای کسب‌ و‌کار این حوزه تشکیل می‌شود. شایان ذکر است که این کمیسیون متشکل از فعالین حوزه‎‏های بانکداری الکترونیکی، پرداخت الکترونیکی (PSP) و ارایه ‏دهندگان نرم ‏افزارها و سخت ‏افزارهای حوزه بانکی است.سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران ضمن دعوت از همه فعالان این حوزه برای مشارکت در تشکیل این کمیسیون، تقاضا دارد حداکثر تا پایان وقت اداری ۲۲ خردادماه نسبت به تکمیل فرم درخواست عضویت در این کمیسیون اقدام کنند.

همچنین کمیسیون فین‌تک مطابق مصوبه اخیر هیات ‏مدیره سازمان و با هدف بررسی مشکلات و مسایل صنفی، سامان دهی بازار این حوزه و بهبود فضای کسب‌و‌کار‏های فین‏تک تشکیل می‌شود.

سازمان نصر تهران ضمن دعوت از همه فعالان این حوزه، علی ‏الخصوص استارتاپ ‏ها، فعالان حوزه پرداخت و ارایه ‏دهندگان خدمات جدید صنعت فین‌‏تک برای مشارکت در تشکیل این کمیسیون، تقاضا دارد حداکثر تا پایان وقت اداری روز ۲۲ خردادماه نسبت به تکمیل فرم درخواست عضویت در این کمیسیون اقدام کنند.

بر اساس آیین‌نامه جدید فعالیت کمیسیون‌ها در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، انتخاب و معرفی نهایی اعضای هر کمیسیون سازمان پس از برگزاری انتخابات داخلی آن، منوط به تصویب و تایید نهایی فهرست اعضا و رییس منتخب کمیسیون توسط هیات مدیره است.

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.