۰

معرفی لنوو Z6 پرو با اسنپدراگون ۸۵۵ و دوربین چهارگانه و شارژ ۲۷ وات

بازدید 1173

Z6 پرو، جدیدترین پرچم‌دار لنوو، با ویژگی‌هایی همچون دوربین چهارگانه و پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵ و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر رونمایی شد.لنوو سرانجام Z6 Pro، پرچم‌دار جدیدش را رونمایی کرد. پس از انتشار اطلاعات ضدونقیض بی‌شماری درباره‌ی Z6 پرو، درنهایت امروز این دستگاه با چهار دوربین و اسنپدراگون ۸۵۵ و قابلیت شارژ سریع معرفی شد.

نمایشگر این گوشی ۶.۳۹ اینچی و از نوع سوپرامولد است. زیر این نمایشگر حسگر اثر انگشت و در قسمت بالای آن مانند اکثر گوشی‌های سال ۲۰۱۹، بریدگی قطره‌ای وجود دارد. براساس آنچه در تصاویر مشاهده می‌کنید، حاشیه‌ی اطراف نمایشگر در زد ۶ پرو به‌طرز شگفت‌انگیزی باریک است؛ اما براساس تجربه، بهتر است چندان به رندرهای لنوو اعتماد نکنیم و منتظر تصاویر گوشی در دنیای واقعی باشیم.

 

 

در این محصول، تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵ درکنار ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قرار گرفته است؛ هرچند اگر مایل باشید بهترین عملکرد را تجربه کنید، لنوو نسخه‌ای از این محصول با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی را نیز ترتیب داده است.

حسگرهای دوربین چهارگانه‌ی Z6 پرو به‌صورت عمودی کنارهم قرار گرفته‌اند: اولین حسگر از نوع زاویه‌ی عریض و ۱۶ مگاپیکسلی، دومی ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، سومی از نوع تله‌فوتو و ۸ مگاپیکسلی و چهارمی ۲ مگاپیکسلی و جدا از سه حسگر دیگر. گفتنی است دوربین چهارم وظیفه‌ی بهبود عملکرد دستگاه در فیلم‌برداری را برعهده دارد. به‌علاوه، حسگر ۳۲ مگاپیکسلی دوربین سلفی پرچم‌دار جدید لنوو در بریدگی قطره‌ای‌شکل بالای نمایشگر آن جای گرفته است.

لنوو به احترام کاربران، رابط کاربری ZUI را در پرچم‌دار جدیدش نیز حفظ کرده و نسخه‌ی آن را به ZUI 11 ارتقا داده است. دیگر مشخصات لنوو زد ۶ پرو عبارت‌اند از: سیستم خنک‌کننده‌ی مایع و باتری ۴,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۲۷ واتی. همچنین، تعدادی از ویژگی‌های مرسوم در گوشی‌های چینی شامل عکاسی به‌کمک هوش مصنوعی، عکاسی در شب، سوپرماکرو و سوپرواید نیز در زد ۶ پرو موجود است.

جدیدترین پرچم‌دار لنوو قرار است از ۹اردیبهشت در دو رنگ سبز و قرمز روانه‌ی بازار شود. درباره‌ی قیمت گوشی، شرکت چینی برای نسخه‌ای با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم برچسب قیمت ۴۳۰ دلاری و برای نسخه‌ای با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم برچسب قیمت ۴۵۰ دلاری در نظر گرفته است. همچنین، نسخه‌ی ویژه‌ی این محصول با ۵۱۲ گیگابایت‌ حافظه‌ی داخلی و ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم ۷۱۵ دلار قیمت خواهد داشت.

برچسب‌ها:, ,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.