۰

بهترین آنتی ویروس های رایگان و پولی سال

بازدید 1262

در دنیایی که امنیت حرف اول را می‌زند، طبیعی است که آنتی ‌ویروس‌ها جزء اولین نرم‌افزاهایی باشند که این روزها روی لپ‌تاپ، تلفن همراه و سایر دستگاه‌های الکترونیکی نصب می‌شوند. آنتی ویروس در واقع یک برنامه‌ای است که برای حفظ و مراقبت از فایل‌های شخصی روی سیستم شما نصب شده و به عنوان یک دیوار محافظتی از تلفن همراه و یا دستگاه الکترونیکیتان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نرم‌افزارها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که ورود ویروس‌ها و فایل‌های مخرب را به شما هشدار داده و یا در صورت لزوم به طور خودکار آن را حذف می‌کنند. برای مثال هنگام ورود فلش‌هایی که ممکن است برای سیستم شما خطر محسوب شوند، به وسیله‌ی آنتی ویروس می‌توانید آن را شناسایی کرده و از بین ببرید. به طور کلی نرم افزارهای آنتی ویروس برای جلوگیری از ورود ویروس، شناسایی آن‌ها و در نهایت از بین بردن بد افزارها به کار برده می‌شوند.

با گسترش تکنولوژی و شرکت‌های تولید کننده‌ی آنتی ویروس، بدیهی است که ویروس‌های قوی‌تری کدنویسی شوند، بنابراین باید به خاطر داشته باشید تا آنتی‌ویروستان را همیشه به روز نگه‌دارید تا در برابر جدیدترین و قوی‌ترین بدافزار نیز بتواند از اطلاعات شما محافظت کند. در این میان نرم‌افزارهای مخرب (بد افزارها) نیز به گروه‌های مختلفی نظیر ویروس‌ها، کرم‌ها، تروجان‌ها و ترس‌افزارها تقسیم می‌شوند. از اواخر دهه‌ی ۱۹۸۰، بلاخره برنامه‌هایی تحت عنوان آنتی‌ویروس روی کار آمد تا با بدافزاهای نام برده شده به مقابله بپردازد. در نتیجه امروزه شاهده پیشرفته‌ترین و قوی‌ترین شکل آنتی‌ویروس‌ها هستیم که به گونه‌ای طراحی و ساخته شده‌اند که از سیستم شما به بهترین شکل ممکن محافظت کنند. این روزها جرایم سایبری به بیشترین حد ممکن خود رسیده‌اند پس حفاظت از اطلاعات حرف اول را می‌زند همچنین به دلیل تنوع بالا، انتخاب آنتی‌ویروس‌ خوب و رایگان ممکن است بسیار گیچ‌کننده و چالش برانگیز باشد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین آنتی ویروس‌های رایگان و پولی آشنا کنیم، پس با ادامه‌ی این مقاله همراه باشید تا بتوانید با توجه به نوع نیاز سیستم‌تان از فایل‌های شخصی خود به بهترین نحو ممکن محافظت کنید.

 

 

 

۱- Total AV

عنوان بهترین آنتی ویروس ویندوز سال ۲۰۱۹ به Total AV اختصاص داده شده است. این آنتی ویروس به گونه‌ای طراحی شده که استفاده از آن بسیار ساده و سریع و همچنین خیالتان از امنیت فایل‌هایتان راحت باشد، زیرا این آنتی‌ ویروس تمام ویروس‌ها، بدافزارها، نرم‌افزارهای جاسوسی و ابزارهای تبلیغاتی و مزاحم را شناسایی کرده و به سادگی از بین خواهد برد. نکته‌ی مثبت دیگر در مورد این آنتی ویروس، آن است که تمامی دستگاه‌ها از جمله ویندوز، مک، اندروید و iOS را به طور کامل پشتیبانی می‌کند. همچنین با داشتن پشتیبانی ۲۴ ساعت هفته به شما این امکان را می‌دهد تا هنگامی که با مشکل مواجه شدید به راحتی با کارشناسان نرم‌افزار ارتباط برقرار کرده و مشکلتان را با آن‌ها در میان بگذارید. علاوه برهمه‌ی این ویژگی‌ها، این نرم‌افزار به طور کاملا رایگان در دسترس عموم مردم قرار گرفته است.

۲- PC Protect

آنتی ویروس شماره دو، PC Protect نام دارد که کامپیوتر یا لپ‌تاپ شما را در برابر تمامی تهدیدات محافطت کرده و شامل امکاناتی نظیر امنیت شبکه و بهینه‌سازی کامپیوتر نیز می‌باشد. این آنتی‌ویروس هم نظیر Total AV در ۲۴ ساعت شبانه‌روز به شما امکان پشتیبانی خواهد داد و کاملا رایگان می‌باشد.

۳- Norton

Norton یکی از آنتی‌ویروس‌های مشهور و نامی و در عین حال قابل اعتماد است که صد البته کارکرد بسیار راحتی نیز دارد و به کاربران خود امکانات خوبی را عرضه کرده است. همچنین با داشتن سرویس پشتیبانی ۲۴ ساعت در شبانه‌روز به شما این اطمینان را خواهد داد که اگر در هر زمان به مشکلی برخورد کردید می‌توانید به راحتی برای حل به متخصصین پیغام بدهید. یکی از دلایل اصلی که این نرم‌افزار از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار شده و توانسته رتبه‌ی سوم در این لیست را از آن خود کند، به علت نام این برند بوده که از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است پس با اطمینان خاطر می‌توانید این نرم‌افزار را روی سیستم خود نصب کنید.

۴- Avira

یکی دیگر از آنتی‌ویروس‌های معروف و محبوب این لیست، Avira بوده که در بین کاربران از اعتماد بسیار بالایی برخوردار است. همچنین این نرم‌افزار از سری آنتی‌ویروس‌های بسیار مطمئنی است که خیلی هم جای تعجب ندارد زیرا این آنتی ویروس بیشتر از بیست سال است که در این زمینه فعالیت داشته و تا به حال بیشتر از ۱۰۰ میلیون کاربر از این‌نرم افزار استفاده کرده‌اند. همچنین در صورت عدم رضایت طی ۲۰ روز استفاده، این کمپانی گارانتی می‌کند که وجه پرداختی شما برای استفاده از امکانات بیشتر این نرم‌افزار را بازگشت می‌دهد. همچنین این آنتی‌ویروس در حال حاضر جزء محبوب‌ترین‌ها در این حوزه به کار می‌رود.

۵- SCAN GUARD

یکی دیگر از آنتی‌ویروس‌های خوب که در این لیست به آن جایگاه پنجم را اختصاص داده‌ایم، SCAN GUARD می‌باشد. شما می‌تواند از طریق ای آنتی ویروس تمام ویروس‌ها، نرم‌افزارهای جاسوسی و بدافزارهای موجود در سیستمتان را شناسایی و سپس حذف کنید. همچنین این آنتی ویروس شامل تنظیمات رایگان می‌باشد که ۲۴ ساعت شبانه‌روز خدمات پشتیبانی به کاربران خود اختصاص می‌دهد و همچنین اگر شما طی ۳۰ روز استفاده از آن، رضایت نداشتید، ضمانت برگشت وجه به شما خواهند داد.

۶- AVAST

این آنتی ویروس، ویژگی‌ها و امکانات بسیار متنوعی دارد که این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا به راحتی از سیستم خود محافظت کنید. این نرم‌افزار توسط یک کمپانی واقع در جمهوری چک ساخته شده و از محبوبیت بسیار بالایی در میان کاربران برخوردار است. این کمپانی در حال حاضر به مدت دو دهه در این صنعت فعالیت کرده‌اند و توانسته‌اند اعتماد کاربران بسیاری را به خود جلب کنند. همچنین مانند سایر آنتی‌ویروس‌های فوق این کمپانی هم در صورت عدم رضایت در کارکرد ۳۰ روزه‌ی شما، وجه پرداخیتان را به شما برمی‌گرداند.

۷- MCAFEE

MCAFee از جمله آنتی ویروس‌هایی است که در این صنعت برای مدت طولانی فعالیت داشته و در این مدت زمانی طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است. یکی دیگر از مزیت‌های این نرم‌افزار این است که شما قادر خواهید بود تا این آنتی ویروس را روی تمامی دستگاه‌های الکترونیکی، برای محافظت از اطلاعات شخصی خود نصب کنید. همچنین این کمپانی به شما ضمانت برگشت وجه طی ۳۰ روز در صورت عدم رضایت می‌دهد.

۸- AVG

AVG یکی از آنتی ویروس‌های بسیار معروفی است که توانسته در سراسر دنیا کاربران زیادی را به خود اختصاص دهد. در حال حاضر این نرم‌افزار بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر فعال دارد که این موضوع توانسته این کمپانی را به یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌ها در زمینه‌ی ساخت آنتی ویروس تبدیل کند. همچنین این آنتی ویروس هم مانند سایر نرم‌افزارهای مشابه دارای سرویس خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته می‌باشد.

۹- BullGuard

این کمپانی از سال ۲۰۰۱ فعالیت خود را در زمینه‌ی ساخت آنتی‌ویروس آغاز کرد و تا به حال موفقیت‌های زیادی نیز در این صنعت داشته است. در حال حاضر این آنتی‌ویروس توانسته در لیست برترین‌های ما شماره‌ی ۹ را به خود اختصاص دهد و با داشتن قابلیت‌هایی نظیر ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی از سرویس طی ۳۰ روز استفاده و همچنین امکانات امنیتی اینترنتی توانسته در کنار آنتی‌ ویروس‌های به نام این لیست قرار بگیرد.

۱۰- Bit Defender

این نرم‌افزار جزء آنتی ویروس‌های بسیار قوی می‌باشد که اتفاقا استفاده از آن بسیار راحت است. این آنتی‌ویروس دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته و همچنین گارانتی بازگشت وجه پرداختی در صورت نارضایتی می‌باشد. این کمپانی طی سال‌های گذشته بهترین آنتی‌ ویروس‌ها را به بازار عرضه کرده است.

۱۱- KASPERSKY

کمپانی KASPERSKY از سال ۱۹۹۷ شروع به فعالیت کرده و در حال حاضر خدمات خود را در بیش از ۲۰۰ کشور دنیا پشتیبانی می‌کند. ممکن است تا به حال خیلی نام این برند را در زمینه‌ی تولید آنتی ویروس نشنیده باشید اما باید بگوییم در حال حاضر بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر در حال استفاده  از این آنتی‌ویروس هستند. این کمپانی دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته و گارانتی بازگشت وجه به کاربران ناراضی می‌باشد.

۱۲- TREND MICRO

این آنتی ویروس قطعا از نظر قیمت برای کاربرانش به صرفه است، همچنین از مزایای آن نیز می‌توان به پشتیباتی ۲۴ ساعته و بازگشت وجه به کاربران ناراضی اشاره کرد. این کمپانی در حال حاضر یکی از کمپانی‌های بزرگ در زمینه‌ی تولید آنتی‌ویروس است و ارزش آن ۵ میلیارد دلار تخمین زده شده است.

۱۳- Malwarebytes

همانطور که از نام این محصول پیداست، این نرم‌افزار در واقع ابزاری است که بیشترین تمرکز خود را روی از بین بردن بدافزارهای گذاشته است. اگر شما بخواهید نسخه‌ی نهایی آن را تهیه کنید، متوجه قمیت بالای آن خواهید شد اما پشتیبانی ۲۴ ساعته و تخصصی بودن این نرم‌افزار باعث شده تا کاربران زیادی از آن برای حذف بدافزارها استفاده کنند.

۱۴- ESET

ESET از جمله آنتی‌ویروس‌هایی است که از نظر قیمت، برای کاربران مناسب بوده و محدوده‌ی گسترده‌ای از محصولات را شامل می‌شود که در مقایسه با شرکت‌های رقیب بسیار وسوسه کننده است. این کمپانی دارای پشتیبانی ۲۴ اعته بوده و ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت را به شما خواهد داد. این کمپانی یکی از کمپانی‌های معروف است که در زمینه‌ی نرم‌افزاهای محافظتی فعالیت می‌کند.

۱۵- Panda

این نرم‌افزار نیز از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه می‌باشد و در حال حاضر خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته را در اختیار کاربران خود قرار داده است. همچنین این کمپانی گارانتی پرداخت وجه را نیز در صورت عدم رضایت طی استفاده‌ی ۳۰ روز به شما خواهد داد. این کمپانی ۲۶ سال است که در زمینه‌ی تولید آنتی‌ویروس فعالیت کرده است.

۱۶- ۳۶۰ Total Security

این برند در حال حاضر بیشتر در زمینه‌ی محافظت‌ از حملات سایبری فعالیت دارد و پکیج ارائه شده توسط شرکت۳۶۰ Total Security شامل امکانات بسیار زیادی است که اکثر دستگاه‌ها را نیز پوشش می‌دهد. در حال حاضر این نرم‌افزار توسط بیش از ۵۰۰ میلیون نفر دانلود شده است. آنتی‌ویروس ۳۶۰ Total Security  هم اکنون علاوه بر ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت در طول استفاده‌ی ۳۰ روزه، به کاربران خود، خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته را نیز ارائه می‌دهد. همچنین این نرم افزار امکانات امنیت اینترنتی را نیز برای دستگاه شما فراهم خواهد کرد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.