چهارشنبه، ۰۱ اسفند ۹۷ - ۰۸:۱۳

بامیلو، فروشگاه بزرگ اینترنتی ایرانی که یکی از جدی‌ترین بازیگران حوزه‌ی خرده‌فروشی و بازارچه‌ی آنلاین بود، با تعدیل نیرو، فعالیت خود را به کالاهای مصرفی محدود کرد.به گزارش بازار فناوری بامیلو، استارتاپ ایرانی که فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۹۲ و در حوزه‌ی خرده‌فروشی آنلاین شروع کرد، به‌صورت رسمی از تعدیل نیروی گسترده خبر داد. این شرکت اینترنتی، اولین سرمایه‌گذاری مهم گروه اینترنتی ایران (IIG) در حوزه‌ی استارتاپ بود.

 

 

شرکت  پویاسازان

گروه آیسا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi