۰

جک ما درصدد خرید یک سوم سهام باشگاه اینترمیلان است

بازدید 1896

بنابر شنیده‌ها، جک ما، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت علی بابا در پی آن است تا یک سوم از سهام باشگاه ایتالیایی اینتر میلان را خریداری کند.جک ما، کارآفرین و بنیان‌گذار چینی شرکت میلیارد دلاری علی بابا در پی آن است تا وارد حوزه‌ی ورزش شود. براساس شنیده‌ها، ما در پی آن است تا ۳۱ درصد از سهام باشگاه فوتبال اینترمیلان را خریداری کند. البته در صورت خریداری ۳۱ درصد از سهام اینترمیلان، ما تبدیل به کوچک‌ترین سهام‌دار این باشگاه خواهد شد؛ چراکه ۶۸.۵۵ درصد از سهام اینترمیلان در اختیار شرکت چینی سانینگ (Suning) است.

شرکت International Sports Capital مالک ۳۱ درصد از سهام اینترمیلان است. اریک ثوهیر به‌عنوان نماینده‌ی این شرکت تا ماه اکتبر عهده‌دار سمت مدیرعاملی اینترمیلان بود، اما حال وی از این ست کنار رفت و استیون ژانگ مدیرعامل اینترمیلان شد. براساس اطلاعات ارائه‌شده International Sports Capital‌ در نظر دارد تا سهام خود را واگذار کند. در این بین نام جک ما به‌عنوان ثروتمندترین فرد در چین به‌عنوان یکی از گزینه‌های اصلی برای سرمایه‌گذاری در اینترمیلان مطرح شده است.

البته باید به این نکته اشاره کرد که ما هم‌اکنون ۲۰ درصد از سهام سانینگ را در اختیار دارد. ژانگ جین‌دانگ، موسس سانینگ در سال ۲۰۱۶ اقدام به تصاحب اینترمیلان کرد.پیش از این اطلاعاتی منتشر شده بود که نشان از تمایل سانینگ برای تصاحب سایر سهام اینترمیلان داشت، اما باتوجه‌به محدودیت‌های سانینگ برای سرمایه‌گذاری خارج از کشور چین، این موضوع در هاله‌ای از ابهام بود.

آخرین برآوردها نشان از این دارد که ارزش ۳۱ سهام از باشگاه اینترمیلان هم‌اکنون ۲۲۹ میلیون دلار است. باید دید که آیا جک ما وارد حوزه‌ی فوتبال شده و در تیم اینترمیلان سرمایه‌گذاری می‌کند یا خیر.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.