۰

دادستان تهران: در فضای مجازی ۹۰ عنوان مجرمانه داریم

بازدید 1002

عباس جعفری دولت آبادی در گفت‌وگوی رادیویی شبکه تهران و برنامه پارک شهر آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده مهم قضایی را تشریح کرد.دادستان تهران درخصوص فیلترینگ اینستاگرام و اینکه در فضای مجازی چه اقدامات مجرمانه ای رخ می‌دهد و اینکه به عنوان شهروند باید چه رفتاری نداشته باشیم گفت: در فضای مجازی ۹۰ عنوان مجرمانه داریم یعنی پرونده‌ها ۹۰ عنوان دارد خیلی از اینها مبتلا به همه مردم نیست. مثل دسترسی به داده‌های مخابراتی.

وی ادامه داد: تشویق و ارتکاب به جرم هتک حیثیت دیگران نشر اکاذیب امروز داریم می بینیم که با انتشار یک شایعه وضع کشور را بهم میریزند یک روز می آیند یک خودکشی و شکنجه را نسبت می‌دهند که تمام قوای کشور را تحت تأثیر قرار می‌دهند عناوین مجرمانه متعدد است.جعفری دولت آبادی درخصوص برخی شبکه های قماربازی و شرط بندی و اینکه برخی از اینها شماره حساب دارند گفت: اینها دست سیسنم بانکی کشور است و دست ما نیست ما بعد از تشکیل پرونده می‌توانیم ورود کنیم. ما زمانی ورود می‌کنیم که نهادهای امنیتی به ما گزارشی بدهند.

به گزارش فارس وی ادامه داد: ما بارها توصیه کرده‌ایم که مردم به هر کسی اعتماد نکنند و پولشان را به دست هرکسی ندهند پرداخت سود به افراد اشکال دارد و چند ماه پیش پرونده‌ای تشکیل شد و اموالی از متهم به دست آمد متهم درخواست مهلت کرده است.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.