۰

سامسونگ عرضه گوشی تاشدنی را در نیمه اول ۲۰۱۹ تایید کرد

بازدید 1667

سرانجام امروز در نمایشگاه CES 2019 به‌صورت رسمی تأیید شد که گوشی هوشمند تاشدنی سامسونگ در نیمه‌ی نخست ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد.سامسونگ همانند سال‌های گذشته، در جریان نمایشگاه CES 2019 مجددا از فرصت استفاده کرد تا گوشی هوشمند تاشدنی پیش‌روی خود را در معرض نمایش قرار دهد. ما در گذشته در نمایشگاه لاس‌وگاس به‌صورت گذرا چنین دستگاهی را مشاهده کرده بودیم؛ اما اکنون به‌نظر می‌رسد که بیش از همیشه به عرضه‌ی آن نزدیک شده‌ایم. البته می‌دانیم که از سال‌ها پیش اخبار مختلف به‌صورت مرتب عرضه‌ی قریب‌الوقوع گوشی تاشدنی سامسونگ را نوید می‌دادند؛ اما این بار داستان فرق می‌کند و کره‌ای‌ها از قرار معلوم خود عرضه‌ی دستگاه تاشدنی را در آینده‌ی نزدیک تأیید کرده‌اند.

سامسونگ امسال در CES پشت درهای بسته گوشی هوشمند تاشدنی خود را برای مشتریان منتخب به نمایش گذاشت و اعلام کرد که این دستگاه برای تولید انبوه آماده است. سوزان دا سیلوا،  مدیر راهبرد محصول و بازاریابی سامسونگ در گفت‌وگو با خبرگزاری دیجیتال ترندز تأیید کرد که این گوشی جدید در نیمه‌ی نخست ۲۰۱۹ به ویترین مغازه‌ها راه پیدا خواهد کرد.

بااین‌حال، برخلاف اغلب مدل‌های گلکسی سامسونگ که به‌صورت گسترده در سرتاسر جهان موجود می‌شوند، این دستگاه تاشدنی جدید احتمالا در ابتدا به‌صورت محدود عرضه خواهد شد. یکی از نمایندگان سامسونگ به خبرگزاری گیزمودو گفت:

این دستگاه تاشدنی در نیمه‌ی نخست ۲۰۱۹ در بازارهای منتخب عرضه خواهد شد. ما هم‌اکنون برای تولید انبوه آن آماده‌ایم و انتظار تولید یک میلیون دستگاه را داریم.

این احتمالا بدان معنا است که گوشی تاشدنی گلکسی سامسونگ ابتدا در بازار خانگی این شرکت و احتمالا چند منطقه‌ی دیگر موجود خواهد شد. در نتیجه، آمریکا و اروپا برای راه پیدا کردن این دستگاه به بازار غرب باید نزدیک به چند ماه در انتظار باشند. در رابطه با قیمت نیز انتظار می‌رود گوشی تاشدنی گلکسی سامسونگ با پرداخت بهای غافلگیرکننده‌ی تقریبا ۱۸۵۰ دلار قابل خریداری باشد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.