۰

رونمایی اچ پی از کامپیوتر، مانیتور و لپ تاپ جدید سری الیت

بازدید 1648

اچ‌پی با دست پر به نمایشگاه CES ۲۰۱۹ آمده است. غول دنیای کامپیوترها در کنار معرفی اعضای جدید خانواده‌ی گیمینگ خود، برای کاربران تجاری و محیط کار نیز محصولات جذاب جدیدی را معرفی کرد. سری کامپیوتر‌های Elite اچ‌پی با تجهیز به قابلیت‌های امنیتی، مخصوص کاربران سازمان و تجاری است که حفاظت از اطلاعات در راس نیاز‌های آن‌ها به شمار می‌رود. هر سه محصول جدید اچ‌پی در این بخش، از نسل سوم فناوری Sure View بهره می‌برند؛ بدین ترتیب امکان مشاهده‌ی نمایشگر از زوایای کنار ممکن نخواهد بود.

اولین محصول جدید اچ‌پی در این بخش، لپ‌تاپ الیت‌بوک X360 830 G5 است که اکنون امکان سفارش آن با پردازنده‌های نسل هشتم سری موبایل Core i‌ اینتل، حداکثر ۳۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابات حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع SSD، در دسترس است. نمایشگر ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p و مجهز به فناوری Sure View‌ نیز دیگر مشخصه‌ی این لپ‌تاپ به شمار می‌رود. کاربران می‌توانند در محیط‌های مورد نظر و برای حفظ حریم خصوصی خود، فناوری مذکور را با کلید مخصوصی فعال کنند.

در کنار Sure View، الیت‌بوک X360 830 با بایوس مخصوصی نیز همراه شده است که در صورت دستکاری یا بروز مشکل، کاربر به راحتی می‌تواند اقدام به ترمیم آن کند. هم‌چنین اچ‌پی این لپ‌تاپ را به بخش خاصی برای مقابله با بد‌افزار، ویروس و باج‌افزارها مجهز کرده و کلید فیزیکی شاتروب‌کم لپ‌تاپ نیز برای تامین امنیت در صورت هک شدن دستگاه به کار گرفته شده است. فناوری Windows Hello نیز در کنار سنسور اثرانگشت برای تشخیص کاربر و ورود به محیط سیستم‌عامل در دسترس است. نسل جدید Elitebook X360 در بخش اتصالات از دو پورت USB نوع C با کنترلر تاندربولت، دو پورت USB 3.1، درگاه اسمارت‌کارت، پورت HDMI 1.4 و شکاف سیم‌کارت نانو برای اتصال به شبکه‌ی LTE، بهره می‌برد. اچ‌پی لپ‌تاپ جدید خود را از ماه مارس (اسفند ماه) به بازار عرضه خواهد کرد. هنوز جزئیات قیمتی این محصول اعلام نشده است.

 

اگر به دسکتاپ‌ها علاقه‌ دارید، اچ‌پی عضو جدیدی به خانواده‌ی الیت خود افزوده است. آل‌این‌وان الیت‌وان ۸۰۰ G5 در کنار نمایشگر ۲۴ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p، از تمام قابلیت‌های امنیتی برادر کوچک‌تر خود بهره می‌برد. اچ‌پی امکان سفارش این کامپیوتر یکپارچه را با پردازنده‌های Core اینتل، تا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۰۰ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی فراهم کرده است. کاربرانی که به‌دنبال پردازنده‌ی گرافیکی توانمند هستند، می‌توانند در کنار واحد یکپارچه‌ی HD 630 اینتل از رادئون RX 560 شرکت AMD نیز بهره ببرند.

در بخش اتصالات EliteOne 800 G5 نیز یک پورت DisplayPort 1.2 و HDMI، دو پورت USB 3.1 نسل اول و چهار نمونه‌ی USB 3.1 نسل دوم، یک درگاه USB نوع C، پورت شبکه و درگاه کارت حافظه‌ی SD در دسترس کاربران خواهد بود. اچ‌پی All-in-One جدید خود را از ماه ژوئن (خرداد ۱۳۹۸) به بازار عرضه خواهد کرد.

آخرین عضو محصولات جدید الیت اچ‌پی را مانیتور ۲۳.۴ اینچی مجهز به فناوری SureView این شرکت تشکیل می‌دهد. الیت‌دیسپلی E243p به لطف تجهیز به فناوری امنیتی اچ‌پی، قابلیت عدم نمایش محتوا به افراد حاضر در محیط اطراف مانیتور را دارد. این دستگاه هم‌چنین به فناوری Display Assistant اچ‌پی مجهز شده است که امکان اختصاص بخشی از نمایشگر به محتوای خاصی برای سازمان‌دهی و چندوظیفگی بهتر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

الیت‌دیسپلی E243p به پنلی با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ بازسازی تصاویر ۶۰ هرتز با زمان‌پاسخ‌دهی ۱۴ میلی‌ثانیه مجهز است. ورودی‌های DisplayPort، HDMI 1.4 و VGA در کنار سه پورت USB‌ نیز بخش اتصالات مانیتور جدید اچ‌پی را تشکیل می‌دهند. الیت‌دیسپلی E243p  از ماه آینده و با قیمت ۳۸۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.