۰

آیفون دو سیم کارته با نمایشگر ال سی دی ۶٫۱ اینچی به زودی ساخته می شود

بازدید 1319

طبق نظر مینگ چی کو تحلیلگر موسسه امنیتی KGI، ظاهرا باید منتظر معرفی آیفون دو سیم کارته با نمایشگر ۶٫۱ اینچی LCD از سوی اپل باشیم.آقای Ming-Chi Kuo که به عنوان شخصیتی مشهور در ارائه اطلاعات تلفن های هوشمند به حساب می آید، به تازگی در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده که اگر اپل اقدام به معرفی یک آیفون دو سیم کارته کند، احتمالا ارزشی بین ۶۵۰ تا ۷۵۰ دلار خواهد داشت و این در حالی است که برای مدل تک سیم کارت، قیمتی معادل ۵۵۰ تا ۶۵۰ دلار پیش بینی شده است.

 

متن کامل سخنان وی به شرح زیر است:

آیفون با نمایشگر ال سی دی ۶٫۱ اینچی احتمالا در دو مدل تک و دو سیم کارته معرفی خواهد شد. اگر به این صورت پیش برود، مدل تک سیم کارته با تولید بیشتری روبرو خواهد بود و مقامات اپل منتظر بازخورد آیفون دو سیم کارته می مانند. همچنین پیش بینی می شود که مدل تک و دو سیم کارت گوشی اپل به ترتیب بین ۵۵۰ تا ۶۵۰ و ۶۵۰ تا ۷۵۰ دلار  ارزش گذاری شود. آیفون دو سیم کارته بیشتر در کشورهایی مانند چین و خاورمیانه کاربرد خواهد داشت.

کو همچنین در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرد که آیفون ۶٫۵ اینچی با نمایشگر OLED نیز از ویژگی دو سیم کارته پشتیبانی می کند، اما مدل ۵٫۸ اینچی که به پنل OLED مجهز است، تنها امکان استفاده از یک سیم کارت را داراست. وی پیش تر استفاده از مودم XMM 7560 اینتل یا اسنپدراگون X20 کوالکام در محصول آینده اپل را نوید داده بود.

پیش بینی می شود که اپل در فصل پاییز، از سه مدل آیفون با مشخصات زیر رونمایی کند:

  1. نسل دوم آیفون ۵٫۸ اینچی با نمایشگر OLED
  2. آیفون ۶٫۱ اینچی با نمایشگر LCD
  3. آیفون ۶٫۵ اینچی با نمایشگر OLED

مینگ چی کو در پایان سخنان خود به این موضوع اشاره کرد که به دلیل استفاده از تکنولوژی دو سیم کارته، تولید آیفون ۶٫۱ اینچی احتمالا با ۳ تا ۵ هفته تأخیر نسبت به مدل های دارای پنل OLED آغاز می شود.

وی همچنین پیش بینی کرد که با توجه به قیمت پایین مدل ۶٫۱ اینچی، باید منتظر رشد فروش آیفون در کشورهای مختلف باشیم.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.