۰

ایسر کروم بوک اسپین ۱۱ را با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه نمایشگر معرفی کرد

بازدید 2319

ایسر از کروم‌بوک جدیدی موسوم به اسپین ۱۱ رونمایی کرد. این لپ‌تاپ از نمایشگری با ویژگی چرخش ۳۶۰ درجه بهره می‌برد.اسپین ۱۱، کروم‌بوکی جدید ایسر، محصولی تبدیل‌شونده و مجهز به لولایی با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه و صفحه نمایش لمسی ۱۱.۶ اینچی است. اگر نام انتخاب‌شده برای این دستگاه برایتان آشنا به‌نظر می‌رسد، احتمالا به این دلیل است که ایسر و گوگل قبلا محصولی مشابه با کروم‌بوک اسپین ۱۱ را برای کاربردهای آموزشی عرضه کرده‌اند. این مدل جدید از طریق کانال‌های توزیع معمول در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

 

کروم‌بوک اسپین ۱۱ ایسر در چند مدل مختلف با پردازنده‌ی چهار هسته‌ای پنتیوم یا سلرون در دسترس مشتریان خواهد بود. این دستگاه به دو پورت یواس‌بی نوع سی ۳.۱ مجهز است و از گوگل پلی نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات کروم‌بوک مورد بحث می‌توان به صفحه نمایش آی‌پی‌اس لمسی ۱۱.۶ اینچی اشاره کرد که رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل ارائه می‌دهد. بنابر اعلام کمپانی ایسر، با هر بار شارژ کامل این کروم‌بوک می‌توان تا ۱۰ ساعت از آن استفاده کرد. قیمت در نظر گرفته‌شده برای اسپین ۱۱ در کشور آمریکا ۳۴۹ دلار است و فروش این محصول از ماه مارس آغاز خواهد شد.

 

افزون بر محصول فوق، کمپانی ایسر یک کروم بوک استاندارد دیگر با نام کروم‌بوک ۱۱ معرفی کرده است. شناسه مدل این دستگاه C732 است و بازار آموزشی را هدف قرار داده. از جمله ویژگی‌های این لپ‌تاپ می‌توان به گواهی IP41 اشاره کرد. کاربران می‌توانند این‌ کروم‌بوک را با پردازنده‌ی چهار هسته‌ای یا دو هسته‌ای سلرون خریداری کنند. یک مدل از کروم‌بوک ۱۱ استاندارد جدید ایسر از شبکه‌های پرسرعت ال‌تی‌ای نیز پشتیبانی‌می‌کند. کاریران می‌توانند محصول یادشده را با نمایشگر لمسی آی‌پی‌اس ۱۱.۶ اینچی و رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسلی یا با پنل غیر آی‌پی‌اس خریداری کنند. افزون بر این، کروم‌بوک نامبرده با پنل غیر لمسی تی‌ان نیز به بازار عرضه خواهد شد. این دستگاه به ۲ پورت یواس‌بی نوع سی ۳.۱، دو پورت یواس‌بی ۳.۰ نوع A و اسلات کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی مجهز شده است. قیمت مدل غیر لمسی این‌ کروم‌بوک از ۲۷۹.۹۹‌ دلار آغاز می‌شود و مدل‌های صفحه لمسی آن با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

در نهایت ایسر یک کروم‌باکس جدید به‌نام CXI3 را معرفی و آن را به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای و یک درگاه یواس‌بی نوع سی ۳.۱ مجهز کرده است. از دیگر ویژگی‌های دستگاه یادشده می‌توان به پنج پورت یواس‌بی نوع A، درگاه اچ‌دی‌ام‌آی، اترنت و میکرو اس‌دی اشاره کرد. کروم‌باکس CXI3 به همراه یک پایه‌ی نگه‌دارنده عرضه خواهد شد و علاوه بر این مشتریان می‌توانند در صورت تمایل کیت VESA را نیز با این محصول خریداری کنند. کیت مورد بحث به شما اجازه می‌دهد این رایانه‌ی کوچک را به پشت نمایشگر خود متصل کنید. تاکنون هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت یا زمان عرضه‌‌ی این کروم‌باکس به بازار ارائه نشده است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.