۰

ایسر از رایانه‌‌ی گیمینگ Orion 9000 و لپ تاپ Nitro 5 رونمایی کرد

بازدید 1247

ایسر از دو محصول جدید دیگر به نام‌های Predator Orion 9000 و Nitro 5 رونمایی کرد.ایسر که امسال با دست پر به نمایشگاه CES 2018 آمده است از Nitro 5 که لپ‌تاپی برای گیمرها است رونمایی کرد. این دستگاه به کارت گرافیک AMD Radeon RX560 مجهز است و از آخرین سری پردازنده‌های موبایل Ryzen به همراه ۳۲ گیگابایت رمDDR4 بهره می‌برد. فضای ذخیره‌سازی در این دستگاه از نوعSSD و ۵۱۲ گیگابایتی است. طراحی پشت لپ‌تاپ لیزری است و در قسمت لولا از رنگ قرمز سیر استفاده شده است.

 

 

صفحه‌نمایش این دستگاه ۱۵.۶ اینچی و از نوع IPS با کیفیت فول اچ‌دی است و در بالای آن دوربین وب‌کم قرار گدارد. در قسمت صدا، پشتیبانی از Dolby audio Premium و فناوری TrueHarmony متعلق به ایسر در نظر گرفته شده است. اتصالات نیترو ۵ شامل یک پورت ‌USB-C ،HDMI 2.0 ،GbE و سایر اتصالات معمول است. این لپ‌تاپ در ماه آوریل با قیمت ۷۹۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.

جدیدترین رایانه‌ی رومیزی ایسر Predator orion 9000 نام دارد. این رایانه‌ مخصوص گیمینگ است و در طراحی آن از رنگ‌های مشکی و نقره‌ای استفاده شده و نور RGB در گوشه‌های آن قابل تنظیم است. در قسمت کناری کیس یک پنجره برای نمایش محتویات آن در نظر گرفته شده است. قوی‌ترین نسخه‌ی این رایانه‌ی رومیزی به Intel Core i9 با ۱۸ هسته‌ی پردازشی و ۳۶ تِرِد مجهز است که با رم ۱۲۸ گیگابایتی همراهی می‌شود. این رایانه از کارت گرافیک GTX ۱۰۸۰ Ti بهره می‌برد و دو درگاه USB 3.1 نسل دوم که یکی Type-C و دیگری Type-A است و هشت درگاه USB 3.1 معمولی به همراه دو درگاه USB 2.0 برای آن در نظر گرفته شده است. سیستم خنک‌کننده‌ی مایع ایسر به نام IceTunnel برای خنک نگه داشتن این دستگاه مورد استفاده قرار گرفته است. قیمت نسخه‌ی پایه‌ی Predator Orion 9000 برابر با ۱۹۹۹ دلار است که این رقم در نسخه‌های قوی‌تر، بالاتر خواهد بود. تاریخ عرضه‌ی این دستگاه ماه فوریه اعلام شده است.

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.