۰

با این ابزار کاربردی به ویژگی های جذابی روی اینستاگرام دست پیدا کنید

بازدید 2224

اینستاگرام حالا ماهانه چیزی در حدود ۸۰۰ میلیون کاربر دارد. همین موضوع اینستاگرام را به یکی از محبوب ترین و بزرگ ترین شبکه های اجتماعی حال حاضر تبدیل کرده. این محبوبیت بیش از حد نیز دلیل های بسیاری دارد.اما شاید یکی از مهمترین آن ها، به پیشرفت این شبکه اجتماعی طی چند سال اخیر بازگردد. چرا که در طول فعالیت اینستاگرام، این شبکه اجتماعی تا کنون میزبان امکانات بسیار جالبی بوده و تقریبا هر روز ویژگی های تازه ای دریافت کرده.اما چندین و چند ویژگی دیگر هم هستند که به لطف اپ ها و ابزار مختلف به اینستاگرام اضافه می شوند. به همین منظور در ادامه این متن می خواهیم به پنج مورد از این ویژگی ها اشاره کنیم. پس اگر به دنبال ویژگی های بیشتری روی اینستاگرام می گردید، بهتر است در ادامه دیجیاتو را دنبال کنید.

۱) ساخت کلاژ از ۹ پست برتر

اگر اخیرا سری به اینستاگرام زده باشید، حتما تصویری از پست های برتر سال بسیاری از کاربران را دیده اید. حتما با دیدنشان هم از خود سوال کرده اید که دیگران چطور این پست ها را می سازند.

وقتتان را هم تلف نکنید. چرا که اگر تمام تنظیمات اینستاگرام را هم زیر رو رو کنید باز هم نمی توانید از طریق این شبکه اجتماعی چنین کلاژهایی بسازید. در اصل بهتر است بگوییم که اصلا این تصاویر به دست اینستاگرام ساخته نشده اند.

به نوعی همه چیز زیر سر «Top Nine» است. Top Nine اپلیکیشنی است که توسط «BetaLabs» برای اندروید و iOS توسعه یافته و می توان به کمک آن کلاژی از ۹ پست برتر اینستاگرام درست کرد.

دانلود Top Nine برای اندروید | دانلود Top Nine برای iOS

۲) انتشار ویدیوهای طولانی تر در استوری

همانطور که می دانید، انتشار ویدیو در استوری با محدودیت ۱۵ ثانیه ای رو به رو است. به زبان ساده کاربران فقط می توانند در هر استوری، ۱۵ ثانیه ویدیو منتشر کنند. اما یک راه ساده برای از بین بردن این محدودیت ها نیز وجود دارد.

برای دور زدن این محدودیت ها هم دو ابزار ساده وجود دارد؛ Story Cutter برای اندروید و CutStory برای iOS. به کمک این دو اپلیکیشن، ویدیوها به قطعات ۱۵ ثانیه ای تقسیم می شوند و پس از آن به ترتیب در استوری کاربر پست می شوند.

دانلود Story Cutter برای اندروید | دانلود CutStory برای iOS

۳) از بین بردن محدودیت لینک ها

اینستاگرام به طور کل به کاربرانش اجازه اضافه کردن لینک به پست ها را نمی دهد. تنها جایی که کاربران اجازه اضافه کردن لینک را دارند، صفحه پروفایلشان است که متاسفانه آن هم با محدودیت های اساسی رو به روست.

به نوعی کاربران تنها قادر به استفاده از یک لینک در صفحه پروفایل شان هستند و نمی توانند آدرس چندین و چند صفحه مهم خود را در این بخش قرار دهند. با این حال تیم «Campsite» سعی دارد تا با ایده جالب خود، این مشکل را نیز برطرف کند.

کافیست وارد وبسایت Campsite بشوید و از طریق اکانت اینستاگرام خود یک حساب کاربری بسازید. با اینکار، Campsite یک URL منحصر به فرد به شما اختصاص می دهد که می توانید آن را به پروفایل خود اضافه کنید.

URL اختصاصی شما، به صفحه ای قابل ویرایش مرتبط است که می توانید تمام لینک های مهم خود را در آن قرار دهید. کافیست وارد آن شوید و تمام لینک های مهم خود را به آن اضافه کنید. با اینکار هر شخصی از پروفایل شما بازدید کند، با اشاره روی این URL می تواند تمام لینک های پیشنهادی شما را ببیند.

۴) کپی و پیست کردن مهمترین هشتگ ها

متاسفانه اینستاگرام هنوز به کاربرانش اجازه ریتوییت یا چیزی شبیه به آن را نمی دهد. از این رو، تنها راه پیدا کردن پست های مختلف از طریق تب دیسکاوری و هشتگ ها صورت می گیرد.

به همین منظور اگر می خواهید پست های تان بازدید بهتری داشته باشند باید از هشتگ های بیشتری در زیر آن ها استفاده کنید. با این حال، با استفاده از هر هشتگی هم بازدید پست هایتان بیشتر نمی شود. به زبان ساده تر، همه هشتگ ها به درد بخور نیستند و باید برای بیشتر دیده شدن از بهترین های آن ها استفاده کنید.

چندین و چند روش مختلف هم وجود دارد که می توان به کمکشان به بهترین هشتگ ها دسترسی پیدا کرد. اما استفاده از دو اپ «TagsDock» و «Magnify» شاید ساده ترین راهی باشد که می شود برای اینکار پیشنهاد کرد.

این اپ ها، تمام هشتگ های ترند شده را زیر نظر می گیرند و آن ها را بسته به موضوع شان به ترتیب محبوب بودن مرتب و دسته بندی می کنند. تنها کافیست به سراغ این دسته ها بروید و هشتگ های پرطرفدار را کپی و در زیر تصاویر یا ویدیوهای خود پیست کنید.

دانلود Magnify برای اندروید | دانلود TagsDock برای iOS

۵) مرور کردن عکس ها بر اساس موقعیت مکانی

در سال ۲۰۱۶ ویژگی مرور عکس ها از طریق نقشه از اینستاگرام حذف شد. به همین ترتیب از آن پس دیگر، قادر به استفاده از این ویژگی نبودیم و نمی توانستیم پیش نمایشی از تمام عکس ها بسته به موقعیت مکانی دریافت کنیم.

اما این مسئله هم چیزی نیست که نتوان دوباره به آن دسترسی پیدا کرد. به لطف The Data Pack امکان مرور عکس ها بر اساس موقعیت مکانی دوباره فراهم می شود. تنها کافیست با حساب کاربری اینستاگرام خود وارد وبسایت The Data Pack شوید تا امکان تماشای عکس هایتان بر اساس موقعیت مکانی در اختیارتان قرار بگیرید.

البته گفتنی است که تنها عکس هایی در پیشنمایش The Data Pack قرار می گیرند که دارای موقعیت مکانی باشند. پس پیش از گرفتن پیشنمایش بهتر است به این موضوع توجه داشته باشید.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.