۰

اوبر استفاده از آمبولانس در آمریکا را کاهش داد

بازدید 894

تحقیقات نشان می‌دهد اوبر باعث کاهش ۷ درصدی استفاده از آمبولانس در آمریکا شده است.در ایالات متحد آمریکا استفاده از آمبولانس برای افرادی که بیمه نیستند هزینه بالایی دارد؛ در همین راستا تحقیقات جدیدی انجام شده است که نشان می‌دهد افراد به خاطر پرداخت نکردن این هزینه، در موقعیت‌های غیر اضطراری به جای آمبولانس از تاکسی‌های اوبر استفاده می‌کنند. این روند باعث کاهش استفاده از آمبولانس شده است، البته این موضوع به سود بخش مراقبت‌های درمانی آمریکا تمام شد.

 

 

شرکت اوبر یک شرکت تاکسی آنلاین است که در سال ۲۰۰۹ در ایالات متحده آمریکا راه اندازی شد و اکنون در کشورهای زیادی فعالیت دارد، در تاریخچه این استارتاپ ۵ میلیارد سفر به ثبت رسیده است.

از اینرو اسلوکی اقتصاددان انگلیسی و لئون موسکاتل از بیمارستان اسکیپس مرسی در سن دیه گو خواهان بررسی اثر استفاده از اوبر به جای آمبولانس در آمریکا شدند. آنان در سال‌های ۲۰۱۳ الی ۲۰۱۵ در ۷۶۶ شهر از ۴۳ ایالت آمریکا تحقیقاتی را انجام دادند، محققان متوجه شدند در تمام این شهرها سرانه استفاده از آمبولانس با نرخ ۷ درصد کاهش پیدا کرده است.

دیوید اسلوکی در این مورد می گوید: به منظور کاهش هزینه‌های درمانی افراد ترجیح می‌دهند از نیروهای حرفه‌ای با مهارت کمتر ولی شایسته استفاده نمایند، بطور مثال برای تشخیص گلودرد نیازی به حضور جراح اعصاب نیست.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.