۰

امکان سفارش غذا از طریق فیسبوک فراهم شد

بازدید 1285

از این به بعد بدون کمترین زحمتی، غذای مورد علاقه‌ی خود را از طریق فیسبوک سفارش دهید.به نظر می‌رسد که فیسبوک قصد دارد به رقابت با سرویس سفارش غذای سیم‌لِس برود. کمپانی فیسبوک ساعاتی پیش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که شما از این به بعد می‌توانید غذاهای خود را از طریق این شبکه‌ی اجتماعی سفارش دهید.

 

 

پس دفعه‌ی بعدی که تصویر منوی غذایی دوست خود را در رستوران چیپوتل دیدید و دهانتان برای خوردن سوپ کوئسو آب افتاد، اصلا لازم نیست به خودتان زحمت دهید و از جایتان بلند شوید! می‌توانید به‌راحتی از طریق فیسبوک این غذا را سفارش دهید.

الکس هیمل، معاون ارشد بخش محلی فیسبوک، درباره‌ی اضافه شدن امکان سفارش غذا به این شبکه‌ی اجتماعی گفته است:

مردم این روزها به فیسبوک سر می‌زنند و در این شبکه‌ی اجتماعی با مطالعه کردن مطلب در مورد رستوران‌های نزدیک، غذایی برای خوردن انتخاب می‌کنند و نظرات دوستانشان را نیز در مورد غذاها می‌بینند. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم روند انجام این کار را برای کاربرانمان ساده‌تر از قبل کنیم.

فیسبوک به مدت یک سال این ویژگی را آزمایش کرده است و حال قصد دارد آن را از فاز آزمایشی خارج کند و در دسترس تمامی کاربرانش – چه آن‌هایی که از نسخه‌های اندروید و آی‌او‌اس استفاده می‌کنند و چه کاربران دسکتاپ – قرار دهد. با اضافه شدن این ویژگی به فیسبوک، شما می‌توانید غذاهای موردعلاقه‌ی خود را از طریق سرویس‌های آنلاینی مثل ایت‌استریت، دلیوری دات‌کام، دوردش، چَونَو و حتی اولو سفارش دهید. البته سفارش غذای فیسبوک تنها محدود به سرویس‌های آنلاین نمی‌شود و شما می‌توانید غذاهایی را که دوست دارید، به‌طور مستقیم از رستوران‌های بزرگی مثل پاپا جان، وینگ‌استاپ، پانرا، جک این دِ باکس، تی‌جی‌آی فرایدی، دِنی، ال پولو لوکو، جیمی جان و همچنین چیپوتل سفارش دهید.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.