۰

ایسوس از لپ تاپ ویوو بوک پرو در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ رونمایی کرد

بازدید 1281

ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس امسال لپ‌تاپ‌ جدیدی به نام ویوو بوک پرو معرفی کرد.ایسوس علاوه بر معرفی لپ‌تاپ‌های پرچم‌دار در نمایشگاه کامپیوتکس امسال، از لپ‌تاپ‌های قابل توجه دیگری هم رونمایی کرده که یکی از این محصولات، ویوو بوک پرو است.

پاسخ ایسوس به مک‌بوک پرو اپل محصولی جدید به نام ویوو بوک پرو ۱۵ است که از نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با کیفیت ۴K یو‌اچ‌دی و فناوری دید عریض بهره می‌برد. این محصول نیز به پردازنده‌ی نسل هفتم اینتل Core i7-7700HQ مجهز شده که شامل چهار هسته است. حافظه‌ی رم این دستگاه ۱۶ گیگابایت و از نوع دی‌دی‌آر ۴ و کارت گرافیک اختصاصی آن انویدیا جی‌فورس جی‌تی‌ایکس ۱۰۵۰ است. این محصول همچنین مجهز به فضای ذخیره‌سازی هیبریدی است و از دو ترابایت اچ‌اچ‌دی و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی پرسرعت اس‌اس‌دی بهره می‌برد. ویوو بوک پرو به سیستم خنک‌کننده‌ای با فن دوگانه مجهز شده است که در هنگام پردازش‌های سنگین گرافیکی دمای دستگاه را پایین نگه می‌دارد.

این لپ‌تاپ ویندوز ۱۰ را اجرا می‌کند و همانند محصول جدید دیگر ایسوس که در کامپیوتکس ۲۰۱۷ معرفی شده‌اند، به یک سنسور اثر انگشت مجهز شده است؛ بنابراین کاربران می‌توانند با استفاده از این سنسور از ویژگی ویندوز هلو استفاده کنند. از دیگر ویژگی‌های ویوو بوک پرو می‌توان به پشتیبانی از قلم ایسوس پن اشاره کرد. این لپ‌تاپ به دو بلندگوی هارمن‌ کاردن مجهز شده است و قیمت آن از ۷۹۹ دلار شروع می‌شود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.