۰

اضافه شدن افکت های واقعیت افزوده به سبک اسنپ چت در اینستاگرام

بازدید 1779

به لطف آخرین به‌روزرسانی اینستاگرام با شماره نسخه‌ی ۱۰.۲۱ افکت‌های محبوب واقعیت افزوده به سبک اسنپ چت و چند قابلیت جالب دیگر به این اپلیکیشن اضافه شد.اینستاگرام با به‌روزرسانی نسخه‌ی ۱۰.۲۱، سرانجام پای افکت‌های واقعیت افزوده را به اپلیکیشن خود باز کرد. از آنجایی که این افکت‌ها در اسنپ چت و MSQRD از محبوبیت غیرقابل تصوری در بین کاربران برخوردار هستند، انتظار می‌رفت که اینستاگرام خیلی زودتر از این‌ها چنین قابلیتی را به اپلیکیشن خود اضافه کند. حال در نسخه ۱۰.۲۱ انتظار کاربران اینستاگرام به پایان رسید و افکت‌های واقعیت افزوده در اینستاگرام در دسترس کاربران قرار گرفتند.

واقعیت افزوده

اگرچه تعداد این افکت‌ها فعلا به ۸ نمونه خلاصه شده است؛ اما مطمئنا اینستاگرام برنامه‌های ویژه‌ای برای این بخش دارد و به‌زودی شاهد اضافه شدن تعداد بیشتری از افکت‌های واقعیت افزوده خواهیم بود. برای استفاده از این ویژگی کافی است دوربین داخلی اینستاگرام را اجرا کنید و با لمس آیکون صورتک جدیدی که به این صفحه اضافه شده است، به لیست افکت‌های واقعیت افزوده دسترسی داشته باشید.

استفاده از هشتگ در استوری

علاوه بر این، امکان استفاده از هشتگ‌ در استوری نیز به برنامه اضافه شده است. از این پس می‌توانید با قرار دادن # در ابتدای کلمات دلخواه خود، در بخش ابزار متنی، روی استوری‌های خود هشتگ ایجاد کنید و به موضوعات دلخواه خود لینک دهید. همچنین با استفاده از استیکر هشتگ در بخش استیکرها نیز می‌توانید هشتگ مورد نظرتان را به شکل زیباتری روی عکس بچسبانید.

امکان Eraser Brush

امکان بسیار جذاب دیگری که به این به‌روزرسانی اضافه شده، خلق آثار هنری و خلاقانه به کمک Eraser Brush است. تاکنون ۳ مدل قلم‌مو در بخش استوری وجود داشت. به کمک این ابزار از این به بعد یک پاک‌کن هم به این بخش اضافه شده تا بتونید با حذف بخش‌های مختلف از طرح قلم‌موها طرح‌های خلاقانه ایجاد کنید. برای مثال به کمک قلم‌موها یک لایه رنگ کامل روی عکس یا ویدیوی خودتان بکشید و سپس با براش پاک‌کننده، طرح دلخواه خود را از روی این لایه رنگی حذف کنید تا عکس یا ویدیوی زیر آن نمایش داده شود. تصویر بالا به‌طور کامل گویای این ویژگی جذاب است.

ویدیوهای Rewind

ویدیوهای Rewind امکان جدید دیگری است که در این بروزرسانی در اختیارتان قرار خواهد گرفت و به کمک آن می‌توانید ویدیوهای ضبط‌شده‌ی خود را از انتها به ابتدا پخش و منتشر کنید.

توجه: حتی بعد از آپدیت به نسخه جدید، باید از چند ساعت تا چند روز منتظر بمانید تا این ویژگی ها به اکانت شما اضافه شوند.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.