۰

ایرانسل تعرفه ترافیک سایت‌های داخلی را ۵۰ درصد کاهش داد؛ ارائه بسته ویژه

بازدید 1315

ایرانسل نرخ محاسبه ترافیک وب‌سایت‌های داخلی را نصف کرد. این اپراتور، بسته مشاهده‌ی محتوای داخلی و خارجی را هم ارائه داد.ایرانسل همانند همراه اول، در راستای اجرای دستور کمیسیون تنظیم مقررات برای کاهش تعرفه‌ی محتوای شبکه ملی اطلاعات، هزینه‌ی مشاهده‌ی محتوای سایت‌های داخلی پرترافیک را برای مشترکان تعرفه‌ی آزاد اینترنت همراه این اپراتور ۵۰ درصد کاهش داد.

با اجرای این کاهش قیمت، مشترکانی که بدون بسته از اینترنت همراه ایرانسل استفاده می‌کنند، برای بازدید از سایت‌های پرترافیک داخلی، ۵۰ درصد مشاهده‌ی وب‌سایت‌های خارجی هزینه‌ پرداخت می‌کنند یا از اعتبارشان کم می‌شود.

ایرانسل برای استفاده‌ی هم‌زمان از سایت‌های داخلی و خارجی توسط کاربرانی که از بسته‌های اینترنتی استفاده می‌کنند، بسته‌ی مخصوص ارائه داده است. البته این بسته فعلا مختص مشترکان اعتباری است و برای مشترکان دائمی نیز به‌زودی ارائه می‌شود.

این بسته‌ی ویژه‌ی سایت‌های داخلی و خارجی، ۱ گیگابایت ترافیک ویژه دریافت محتوای وب‌سایت‌های ایرانی و ۵ گیگابایت ترافیک برای وب‌سایت‌های بین‌المللی در اختیار مشترکان اعتباری ایرانسل قرار می‌دهد. فعال‌سازی این بسته‌ی ماهانه با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۱۱*۵*۵۵۵* انجام می‌شود و قیمت آن ۲۲۲ هزار تومان است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.