۰

آلکاتل گوشی های هوشمند میان رده و ماژولارش را معرفی کرد

بازدید 1270

کمپانی آلکاتل در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ از گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده‌ی ماژولار جدید خود رونمایی کرد. آلکاتل یکی از مرموزترین شرکت‌های حاضر در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال است. این کمپانی از یک گوشی‌ هوشمند میان‌رده به‌نام A5 رونمایی کرده که می‌توان ماژول‌هایی به بخش پشتی آن اضافه و حذف کرد. اما مسلما گوشی یادشده از نظر ماژولار بودن به پای گوشی‌های هوشمند سری موتو زد نمی‌رسد. هم اکنون ماژول‌هایی چون قاب پوشیده شده با ال‌ای‌دی که با پخش موسیقی تغییر می‌کند برای این محصول به نمایش گذاشته شده است. از دیگر قاب‌های پشتی معرفی شده برای گوشی‌ هوشمند مورد بحث که نقش ماژول را برای این دستگاه ایفا می‌کنند، می‌توان به قاب بلندگو و قاب باتری اشاره کرد. آلکاتل هنوز اعلام نکرده است که این قطعات جانبی از چه تاریخی به بازار عرضه خواهد شد، اما گفته می‌شود که این ماژول‌ها فقط برای ارائه‌ی یک دید کلی به نمایش درآمده‌اند و در آینده تعداد بیشتری ماژول در دسترس کاربران خواهد بود.

اما این سؤال شاید در ذهن برخی کاربران ایجاد شود که چه چیزی باعث شده است بخش پشتی گوشی A5 قابل تعویض باشد؟ فرض بر این است که موارد بیشتری در دل این دستگاه قرار گرفته باشد، اما به دلیلی نامعلوم آلکاتل در مورد آن صحبت نکرده است. A5 به عنوان اولین گوشی‌ هوشمند پوشیده شده با ال‌ای‌دی‌های تعاملی شناخته می‌شود. رنگ و نورپردازی ال‌ای‌دی‌های بخش پشتی دستگاه هنگام پخش موسیقی با توجه به نوع آهنگ تغییر می‌کند. علاوه بر این، ال‌ای‌دی‌های مورد بحث کاربر را از دریافت نوتیفیکیشن‌های جدید آگاه می‌کنند و در واقع تعداد اطلاع‌رسانی‌ها را در کنار تم‌های پیش‌فرض به شما نشان خواهد داد. البته کاربران می‌توانند این تم‌ها را به دلخواه خود و بر اساس سلیقه سفارشی‌سازی کنند. دستگاه مورد بحث همچنین از یک پردازنده‌ی هشت‌ هسته‌ای ناشناخته بهره می‌برد. صفحه‌نمایش این محصول ۵.۲ اینچی است. از دیگر مشخصات A5 می‌توان به پشتیبانی از شبکه‌های پرسرعت ۴G LTE اشاره کرد.

علاوه بر A5، کمپانی آلکاتل از دو گوشی دیگر نیز رونمایی کرده است. یکی از این گوشی‌ها، محصول پایین‌رده‌ی U5 نام دارد. گوشی دوم A3 است که در بخش گوشی‌های پایین‌رده قرار می‌گیرد. جزئیات این دو دستگاه نیز اعلام نشده است، اما هر دو از نمایشگر ۵ اینچی بهره می‌برند و علاوه بر این از شبکه‌های ۴G پشتیبانی می‌کنند. گوشی‌ هوشمند آلکاتل A3 از پردازنده‌ای چهار هسته‌ای، فریم فلزی، سنسور اثر انگشت و یک دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد. امیدواریم که به زودی اطلاعات بیشتر در مورد این محصولات در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. مطمئنا در آینده نزدیک جزئیات کامل در مورد تاریخ و قیمت گوشی‌های جدید آلکاتل مشخص خواهد شد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.