۰

ZTE از گوشی میان رده و خوش قیمت Blade V8 Pro رونمایی کرد

بازدید 1104

گوشی جدید ZTE به واسطه‌ی سخت‌افزار توانمند و قیمت اندک، گزینه‌ی جذابی برای کاربران گوشی‌های میان‌رده خواهد بود.زد‌تی‌ای برنامه‌های گسترده‌ای برای سال ۲۰۱۷ دارد. این شرکت سال جدید را با معرفی مدل میان‌رده‌ی Blade V8 Pro در رویداد CES 2017 آغاز کرده است. گوشی جدید زد‌تی‌ای به مشخصات قابل قبولی مجهز شده است. قیمت پایین محصولات این شرکت نیز یکی از مشخصه‌های اصلی آن است و بدین ترتیب ارزش خرید بلید وی ۸۸ پرو، بیش از پیش افزایش می‌یابد.

زد‌تی‌ای Blade V8 Pro به پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای کوالکوم مجهز شده است که در فرکانس کاری ۲ گیگاهرتز فعالیت می‌کند. با این که شرکت سازنده نام و جزئیات این پردازنده را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود اسنپدراگون ۶۲۵، نمونه‌ی به‌کاررفته در گوشی باشد. Blade V8 Pro از ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد تا مشکلی در رابطه با کمبود حافظه، کاربران را تهدید نکند. نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن Full HD این گوشی به خوبی می‌تواند نیاز‌های کاربران را تأمین کند.

زد‌تی‌ای در جدید‌ترین گوشی خود از نسخه‌ی ۶ اندروید مارشمالو استفاده کرده است. البته بروزرسانی اندروید نوقا برای Blade V8 Pro به زودی در دسترس خواهد بود. ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی در کنار امکان افزایش آن به میزان ۱۲۸ گیگابایت به وسیله‌ی کارت حافظه‌ی خارجی، دیگر قابلیت زد‌تی‌ای بلید وی ۸ پرو است.

در بخش دوربین اصلی زد‌تی‌ای گوشی خود را به دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی به همراه دو لنز مجهز کرده است و  علاقه‌مندان به عکاسی سلفی می‌توانند از سنسور ۸ مگاپیکسلی این دوربین در قسمت جلوی آن بهره ببرند. Blade V8 Pro به باتری ۳۱۴۰ میلی‌آمپری مجهز شده است و شارژر درون جعبه‌ی گوشی، از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند.

گوشی جدید شرکت زد‌تی‌ای از زبان طراحی مشابه با Blade V7 بهره می‌برد. اما نسل جدید سری Blade از پردازنده‌ی سریع‌تری بهره می‌برد و این بار به جای استفاده از مدیاتک، از محصولات کوالکوم بهره گرفته است. علاوه بر پردازنده‌ی سریع‌تر، از یک گیگابایت حافظه‌ی رم بیشتر، دوربین به مراتب قدرتمند‌تر و حافظه‌ی ذخیره‌سازی دو برابری بهره می‌برد تا ارتقاء قابل توجهی نسبت به نسل گذشته داشته باشد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.