۰

کمپانی دل از تبلت هیبریدی Latitude 5285 رونمایی کرد؛ رقیبی برای سرفس مایکروسافت

بازدید 1324

به نظر می رسد که کمپانی Dell برنامه دارد وارد رقابتی مستقیم با سرفس مایکروسافت شود و در همین راستا، در دستگاه جدید خود از همان فرمول سرفس برای رقابت با ردموندی ها بهره گرفته است.این کمپانی اخیراً از تبلتی به نام Latitude 5285 رونمایی کرده که به نمایشگری ۱۲٫۳ اینچی با نسبت تصویر ۳:۲ مجهز شده (درست مانند سرفس) و تا یک ترابایت حافظه SSD را مورد پشتیبانی قرار می دهد (باز هم مانند سرفس).

از دیگر مشخصات این تبلت که تا حد زیادی یادآور دستگاه مایکروسافت است، می توان به پشتیبانی از حافظه رم تا سقف ۱۶ گیگابایت و پشتیبانی از پردازنده های سنتی و نسل هفتم Core i اینتل اشاره کرد.

اما اگر تنها یک حوزه باشد که دل در آن نسبت به سرفس عقب افتاده، می توان به نمایشگر اشاره کرد که فقط گزینه رزولوشن ۱۰۸۰p را در اختیار کاربر قرار می دهد و به مراتب از رزولوشن ۲۷۳۶X1824 در مدل پیشرفته سرفس پرو ۴ کمتر تلقی می شود.

البته گفتنی است که دل قصد دارد این دستگاه را پیش از هر چیز به دارندگان کار و تجارت بفروشد و از این لحاظ، نمایشگرهایی با رزولوشن های بالا چندان برای اهداف سازمانی در اولویت نیستند. در نهایت باید اشاره کرد که Latitude 5285 از اسکنر اثرانگشت و اسکنر کارت های امنیتی نیز برخودار است. این دستگاه هیبریدی در پایان ماه دوم سال جاری میلادی، با قیمت پایه ۸۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.