۰

ارسال دستور پخت غذا به فر جنرال الکتریک توسط اپلیکیشن

بازدید 1302

جنرال الکتریک با همکاری شرکت دراپ، امکان ارسال دستور پخت غذا به فرهای خود را فراهم کرد. به‌موجب آغاز مشارکت جنرال‌ الکتریک با شرکت Drop، اکنون امکان کنترل فرهای متصل به وای‌فای جنرال الکتریک، از طریق اپلیکیشن Drop Recipes شرکت دراپ وجود دارد. به‌عنوان مثال، چنانچه در دستور پخت جوجه‌ی زغالی اعلام شده باشد که باید پیش از شروع فرایند پخت غذا، دمای فر به ۱۷۰ درجه‌ی سلسیوس برسد، شما می‌توانید تنظیمات دمایی را به‌صورت مستقیم به فر ارسال کنید تا بدین ترتیب، این دستگاه شروع به گرم شدن کند.

درصورتی‌که فر متصل جنرال الکتریک و اپلیکیشن دراپ را در اختیار دارید، از امروز می‌توانید یکپارچگی ‌آن‌‌ها را تجربه کنید؛ اپلیکیشن دراپ در فروشگاه اپ‌استور اپل در دسترس است.

شرکت دراپ از سال ۲۰۱۴ و با عرضه‌ی ترازوی هوشمند آشپزخانه، وارد حوزه‌ی فناوری‌های ‌آشپزخانه‌ی هوشمند شد. این ترازو به یک اپلیکیشن iOS متصل می‌شود و شما را به‌صورت گام‌به‌گام در زمینه‌ی وزن محتویات یک غذای خاص، راهنمایی می‌کند. دراپ از آن زمان تمرکز خود را روی نرم‌افزار خود معطوف کرده و همکاری خود را با تولیدکنندگان مختلف جهت یکپارچه‌سازی پلتفرم دراپ با لوازم خانگی آغاز کرده است. در سال ۲۰۱۵، دراپ نرم‌افزار فرهای سری ۸ کمپانی اروپایی بوش را فراهم کرد؛ نرم‌افزاری که زمان طبخ غذا، دما و سطح رطوبت را از طریق وای‌فای تنظیم می‌کند.

همکاری این دو شرکت، برای جنرال الکتریک نیز حرکت بلندپروازانه‌ای محسوب می‌شود؛ شرکتی که از طریق مشارکت با پلتفرم‌های خانه‌ی هوشمند، درصدد آوردن اینترنت اشیا به لوازم آشپزخانه است. این کمپانی امروز اعلام کرد که فرهای متصل آن‌ها با آلارم مونواکسید کربن و دود نست پروتکت نیز یکپارچه خواهد شد. جنرال الکتریک برای دستیار الکسای آمازون نیز بسته‌ای را توسعه داده است که به‌ کمک آن می‌توان برخی از فرهای این شرکت را از طریق صوت کنترل کرد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.