۰

ضرب‌الاجل ۲ هفته‌ای قطع سیم کارت‌های دارای نقص اطلاعات

بازدید 1165

سخنگوی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات از تعیین مهلت نهایی به دارندگان سیم‌کارت‌های دارای نقص اطلاعات تا اول دی ماه خبر داد. جهانگیر اسدی با اشاره به مهلت تعیین شده برای تعیین تکلیف سیم‌کارت‌هایی که دارای پرونده ناقص در سامانه ثبت اطلاعات اپراتورهای موبایل هستند، گفت: طرح ساماندهی سیم‌کارت‌های موبایل از دو سال پیش آغاز شده است و هم‌اکنون با توجه به مهلت تعیین شده از سوی رگولاتوری برای اپراتورهای تلفن همراه، آخرین مرحله این طرح اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مرحله اپراتورهای موبایل به مشترکان تا پایان آذرماه فرصت داده‌اند که نسبت به تکمیل اطلاعات پرونده‌شان اقدام کنند، افزود: هم‌اکنون حدود ۱۰ میلیون سیم‌کارت با اطلاعات ناقص در شبکه‌های اپراتوری موبایل فعال هستند که باید تعیین تکلیف شوند.

اسدی اضافه کرد: در این مرحله پس از پیامکی که از سوی اپراتورها به مشترکان این سیم‌کارت‌ها داده می‌شود، در صورت عدم مراجعه، ارتباط آنها یکطرفه شده و پس از اعلام اخطار و عدم توجه به آن، ارتباط مشترک به صورت کامل قطع می‌شود.

وی مغایرت مشخصات سجلی، اطلاعات ناقص پرونده و نیز عدم تطبیق شماره‌ شناسنامه و کدملی را از جمله اطلاعاتی عنوان کرد که در سامانه اپراتورهای تلفن همراه از سوی این مشترکان ناقص اعلام شده است.

سخنگوی رگولاتوری تأکید کرد: با توجه به اینکه اپراتورهای تلفن همراه با اعلام پیامک به این مشترکان، نسبت به تکمیل اطلاعات پرونده اخطار داده‌اند، آخرین مهلت تعیین شده برای مشترکان به منظور ثبت اطلاعات نهایی اول دی ماه اعلام شده است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.