۰

معرفی اپلیکیشن Call Recorder؛ ضبط کننده مکالمات در اندروید با کیفیت بالا

بازدید 1648

یکی از مشکلات سیستم عامل اندروید که تقریبا همگی با آن برخورد داشته ایم، ضبط مکالمه های تلفنی است. از یک طرف خود اندروید به طور پیش فرض این امکان را فراهم نکرده و از سوی دیگر، اکثر اپلیکیشن های شخص ثالث این کار عملکرد درست و قابل اطمینانی ندارند.همین موضوع سبب شده تا کل پلی استور را زیر و رو کنید تا به یک اپلیکیشن مناسب برسید. واضح تر بگوییم، پیدا کردن ابزاری قابل اطمینان برای ضبط مکالمات نیازمند آزمون و خطاست. اگر شما هم با چنین چالشی مواجهید، امروز می خواهیم کارتان را کمی سبک تر کنیم.

444-w600

محصول تیم lovekara با نزدیک به ده میلیون نصب و امتیاز ۴٫۴ در گوگل پلی ضمانت کرده که تمامی مکالمات تلفنی را با کیفیتی مناسب ضبط می کند. بنابراین صاحب هر برند تلفن هوشمندی که هستید، با اپلیکیشن Call Recorder شانس بالایی برای ضبط مکالمات خواهید داشت.

این اپلیکیشن پس از نصب و بعد صدور اجازه توسط شما، در پس زمینه فعال باقی می ماند تا برای ضبط مکالمات آماده باشد. اگر سوئیچ Call Recorder را از تنظیمات اپ فعال کرده باشید، با شروع هر مکالمه اپلیکیشن به ضبط آن ها با فرمت mp3 می پردازد.

کیفیت ضبط نسبتا خوب است، اما نکته عجیب اینجاست که برای داشتن بالاترین کیفیت لازم است که مکالمات در حالت اسپیکر انجام شوند. با خاموش کردن اسپیکر می بینید که از کیفیت ضبط کاسته شده و این یکی از نقاط ضعف Call Recorder محسوب می شود.

777-w600-1

هر چند اگر در تنظیمات اپ کمی با گزینه Record Volume بازی کنید، شاید در حالت پخش بدون اسپیکر هم بتوانید به کیفیت ضبط مطلوبی برسید. اما به طور کلی Call Recorder در هر دو حالت کارش را به درستی انجام می دهد.

فایل های ضبط شده در یک منوی منظم و بر حسب مخاطب طبقه بندی می شوند، و می توانید آن ها را از قسمت های مهم برش بزنید و بعدا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین Call Recorder برای حفظ حریم شخصی، امکان تعیین پین کد جهت ورود به اپلیکیشن را هم فراهم کرده است.این اپلیکیشن را می توانید همین حالا و به رایگان از گوگل پلی و کافه بازار دانلود کنید.

دانلود از گوگل پلی 

دانلود از کافه بازار

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.