۰

اینستاگرام تهیه اسکرین شات از پیام‌های دایرکت را به فرستنده اطلاع می‌دهد

بازدید 1705

در آپدیت جدید اینستاگرام، قابلیت جدیدی اضافه شده است که بر اساس آن گرفتن اسکرین‌شات از پیام‌های دایرکت را به فرستنده‌ اطلاع می‌دهددر آخرین آپدیت اینستاگرام، علاوه بر قابلیت ارسال پیام‌های تصویری و ویدیویی خود تخریب که پس از مشاهده مخاطب به‌صورت خودکار پاک می‌شوند؛ ویژگی دیگری برای اطلاع فرستندگان پیام‌های خصوصی در نظر گرفته شده است.با این ویژگی، اگر کاربری یکی از این پیام‌های ناپدید شونده را به شکل دایرکت ارسال کند و گیرنده در حین مشاهده و پیش از پاک شدن خودکار پیام، یک اسکرین‌شات  از آن بگیرید؛ اینستاگرام با ارسال یک نوتیفیکیشن، فرستنده را  مطلع می‌کند.

e24de7f7-f8d0-4fb9-a9d1-70fcac296ae3

به‌راحتی می‌توان متوجه شد این قابلیت، مشابه ویژگی است که اپلیکیشن اسنپ‌چت پیش‌تر برای کاربران خود فراهم کرده بود و آن‌ها را از تهیه‌ی تصاویر از پیام‌هایشان مطلع می‌ساخت.

این اولین باری نیست که اینستاگرام از امکانات Snapchat تقلید می‌کند؛ بخش استوری Insatgram و تعدادی از بروزرسانی‌های مشابه، نمونه‌هایی از این موارد هستند.

در ضمن اگر از مطالب ارسال‌شده‌ در Feed اینستاگرام اسکرین‌شات بگیرید، اینستاگرام در همان لحظه پیامی با این عنوان که می‌توانید این تصویر را با دوستانتان به اشتراک بگذارید، برایتان نمایش خواهد داد.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.