۰

پهپاد Karma گو پرو علاوه بر قابلیت تا شدن، از یک تثبیت کننده جدا شونده نیز بهره می برد

بازدید 1134

اولین پهپاد گوپرو که با نام Karma رونمایی شد علاوه بر تاشدن، از تثبیت کننده‌‌ی دوربینی بهره می‌برد که می‌توان از بدنه‌ی پهپاد جدا کرد.

8585a5cf-e2ba-4970-a18d-539a72fd2fe5

گوپرو در جریان برگزاری فتوکینا ۲۰۱۶ پس از حرف و حدیث و گمانه‌زنی‌های فراوان پهپاد خود را با نام کارما رونمایی کرد. این پهپاد از دوربین‌های سری Hero 4 و Hero 5 این کمپانی پشتیبانی می‌کند. همانطور که اشاره کردیم، این پهپاد تاشو است و گوپرو آن را طوری طراحی کرده که می‌توان درون جعبه مخصوص طراحی شده قرار داده و همچون کوله پشتی به راحتی حمل کرد. هدف گوپرو طراحی پهپاد در پکیچی بسیار کوچک است تا بتوان آن را به راحتی حمل کرد.

پهپاد تا شونده‌ی کارما از وجود تثبیت کننده‌ی سه بعدی دوربین بهره می‌برد که می‌توان آن را از بدنه‌ی پهپاد جدا کرده و بصورت جداگانه نیز مورد استفاده قرار داد. این تثبیت کننده را می‌توان در دست گرفت یا روی خودروها یا هر وسیله‌ای قرار داده و از آن برای کنترل و ثابت نگه داشتن دوربین با وجود تکان‌های شدید استفاده کرد.

این تثبیت کننده از طریق یک نمایشگر لمسی که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، کنترل می‌شود. با استفاده از این نمایشگر علاوه بر انجام تنظیمات می‌توان محتوایی که دوربین در زمان پرواز ضبط می‌کند را مشاهده کرد. گوپرو با در نظر گرفتن مبتدی بودن کاربرانی که این پهپاد را به پرواز درخواهند آورد، این محصول را طراحی کردند. روی کنترلر این پهپاد می‌توان کلید پرواز و فرود خودکار را مشاهده کرد. گوپرو همچنین بصورت خودکار از پرواز این پهپاد در مناطق ممنوعه پیشگیری خواهد کرد. در صورتی که کارما از دامنه‌ی پروازی خارج شده یا ارتباط به علت ضعیف بودن باتری کنترلر قطع شود، امکان بازگشت آن به نقطه‌ای که پرواز را آغاز کرده، وجود دارد.

پهپاد کارمای گوپرو در ۲۳ اکتبر یعنی دوم آبان ماه سال جاری با برچسب ۷۹۹.۹۹ دلاری بدون دوربین راهی بازار خواهد شد. این پهپاد با برچسب قیمت ۹۹۹.۹۹ دلاری به همراه دوربین HERO5 و ۱۰۹۹.۹۹ دلار با دوربین HERO5 Black راهی بازار می‌شود.

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.