۰

کدام استان‌های کشور بیشترین تلفن همراه روشن را دارند؟ + جدول

بازدید 879

همراه با توسعه ارتباطات دیجیتالی در دنیا، وضعیت ارتباطات سیار در استان‌های کشورمان تا پایان خرداد ماه ۹۵ مشخص شد.رشد و توسعه تکنولوژی در تمامی ابعاد زندگی بشر، ابزارهای ارتباطی را به یکی از معیارهای مهم سنجش این شاخص در کشورهای مختلف تبدیل کرده است.

تلفن همراه امروزه نه تنها یک ابزار ارتباطی ساده بلکه پایه بسیاری از ارتباطات جهانی و بین‌المللی به حساب می‌آید و دولت‌ها، برنامه‌های مختلفی برای بهره‌مندی از این ظرفیت در راستای تحقق اهداف‌شان تعریف و تبیین می‌کنند.

در کشور ما همواره آمارهای دوره‌ای مشخصی از وضعیت ارتباطات به صورت کلی منتشر می‌شود که تأکید در این آمارها بیشتر روی پایتخت و کلانشهرهاست و وضعیت تمامی استان‌ها به یک شکل ارائه و مخابره نمی‌شود.

با این حال تصمیم گرفتیم در گزارشی مستقل به وضعیت ارتباطات از منظر خطوط همراه فعال در تمامی استان‌ها بپردازیم تا به این طریق جایگاه هر استان در این حوزه و میزان عقب افتادگی یا پیشتازی آن نسبت به معیار ضریب نفوذ مشخص شود.

در جدول زیر استان‌های با بیشترین خطوط دایری همراه پشت سر هم ردیف شده و طبق اطلاعات استخراج شده از دفتر بررسی‌های فنی اقتصادی وزارت ارتباطات به شرح زیر است:

1395062608091555186696110

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.