۰

معرفی موبایل Victor از کمپانی iMan با بدنه ای از فلز مایع

بازدید 1475

کمپانی «آیمَن» (iMan) یکی دیگر از ده ها برند موبایل در کشور چین است که به طور قطع بیشتر شما تا به حال نام آن را نشنیده اید. اما این کمپانی تا امروز چند مدل مختلف از تلفن های هوشمند جان سخت خود را با طراحی های منحصر به فرد روانه بازار کرده است. ویکتور (Victor) جدیدترین محصول آیمن نیز از همین فرمول پیروی می کند.

iMan-Victor_5

محصول فوق موفق شده گواهی نامه IP67 را در مقاومت برابر آب و گرد و غبار به دست بیاورد، گرچه ویژگی جذاب آن نه این مقاومت، بلکه طراحی منحصر به فرد و ظاهر خاصش است. بدنه وکتور طراحی نسبتاً نامعمولی دارد و فریم اصلی آن از جنس فلز مایع ساخته شده. پوشش بدنه پشتی که طرحی چرم مانند دارد نیز به تمایز آن افزوده است.

در سمت راست بدنه محصول جدید آیمن دو دکمه تعبیه شده که بر حسب ادعای سازنده، یکی از آنها توسط کاربر قابل برنامه ریزی است و دیگری نیز برای درخواست کمک اضطراری (SOS) به کار خواهد آمد.

در زیر این بدنه خاص شاهد استفاده از چیپ مجتمع ۱۰ هسته ای  Helio P10 ساخت مدیاتک در کنار ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی هستیم. نمایشگر مقاوم این تلفن همراه نیز ۵ اینچی بوده و دوربین پشتی آن از سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی ساخت سونی برخوردار است.

محل جایگیری دوربین پشتی، فلش دوگانه و سنسور اثر انگشت و قاب در بر گیرنده آنها در موبایل ویکتور، تا حدودی ما را به یاد محصولات لوکس کمپانی ورتو می اندازد.

اسمارت فون تازه کمپانی آیمن از انتهای ماه جاری میلادی و با قیمت ۲۴۹ دلار در کشور چین قابل تهیه خواهد بود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.