۰

آلکاتل از پوشیدنی های هوشمند خود تحت عنوان خانواده «Move» پرده برداشت

بازدید 1284

آلکاتل روز گذشته مجموعه جدیدی از پوشیدنی های خود شامل Moveband، Movetime Wifi Watch، Movetrack و MOVE Track & Talk را معرفی کرد که هر کدام با در نظر داشتن هدفی توسعه یافته اند.

Alcatel_wearable-980x420

طبق اعلام این شرکت، کلیه محصولات معرفی شده تحت عنوان خانواده Move برای افرادی طراحی شده اند که فعالیت بدنی زیادی دارند و می خواهند که به نوعی روی آنها نظارت داشته باشند و برای مثال بدانند که چه مقدار راه رفته اند، چقدر کالری سوزانده اند و در این حین موبایلشان چه اعلان هایی را دریافت کرده است.

 این ابزار نخستین دستبند ورزشی آلکاتل به شمار می رود که برای نظارت بر فعالیت های بدنی کاربرانش طراحی شده و مشخص می کند که فرد استفاده کننده چه مقدار کالری سوزانده، چه مسافتی را طی کرده، سرعتش در طول مسیر چقدر بوده و حتی اگر آن را در زمان خواب روی مچ خود داشته باشد می تواند الگوهای خواب فرد را نیز معین نماید.

Moveband همچنین می تواند به تلفن هوشمند شما متصل شده و اعلان های ورودی آن را که به پیام های متنی، تماس های صوتی، ایمیل و غیره مربوط می شوند را در خود نمایش دهد.

شرکت سازنده برای کودکان نیز ابزاری به نام MOVE Track&Talk را معرفی کرده که به والدین امکان می دهد با نظارت بر موقعیت جغرافیایی فرزندانشان مراقب آنها باشند و همزمان با ارسال پیام های صوتی و تماس با آنها، ارتباطشان را با کودکان خود حفظ نمایند.

این پوشیدنی قادر است تا پنج شماره ضروری را در خود ذخیره کند و کاربر هم می تواند برای ۱۰ شماره تنظیمات دلخواه خود را روی آن اعمال نماید. نکته دیگری که باید به آن اشاره شود این است که دستگاه از وای فای، GSM و GPS برای تشخیص موقعیت دقیق کاربران خود استفاده می کند.

آلکاتل برای آن دسته از کاربرانی هم دوست دارند به جز فرزندان شان روی وسایل خود هم نظارت داشته باشند، ابزار دیگری به نام Movetrack را ارائه کرده که در اصل یک سنسور GPS است و می توان آن را به جاکلیدی، کیف یا اجناس قیمتی و مهم خود متصل کرد تا همیشه از موقعیت مکانی شان اطلاع داشت.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.