۰

شرکت Alienware از لپ تاپ های مجهز به چیپ های جدید انویدیا رونمایی کرد

بازدید 2359

Alienware امروز از لپ تاپ های جدید خود که مجهز به چیپست های به روز و قدرتمند نسل نوی انویدیا شده اند پرده برداشت. لپ تاپ های جدید همانطور که انتظار می رود قرار است به چیپست های GTX 1070 ،GTX 1080 و GTX 1060 مجهز شوند و نهایت گرافیک را برای علاقه مندان به لپ تاپ های گیمینگ به همراه آورند.

aw17_tobil_lnb_00055lf110_gy.0

Alienware 13 جدید به GTX 1060 مجهز می شود در حالی که Alienware 15 و Alienware 17 هر کدام به ترتیب GTX 1070 و GTX 1080 را به عنوان هسته مرکزی خود خواهند داشت.

هر سه دستگاه با برچسب «VR Ready» عرضه می شوند، عبارتی که نشان می دهد این دستگاه قادر است تا محتوای واقعیت مجازی را هم روی هدست ها نمایش دهد. با این حال جالب است بدانید که به جای قرار دادن چیپ های جدید در همان بدنه های نسبتا بزرگ، Alienware برخلاف بسیاری از رقبایش موفق به باریک تر کردن لپ تاپ ها هم شده است.

aw17_tobil_lnb_00055rf110_gy.0

با اعتراف به اینکه Alienware هیچگاه وزن و ضخامت دستگاه ها را نسبت به عملکرد و سخت افزار قوی تر در اولویت نگذاشته اما این کمپانی حالا تایید کرده که هر مدل دست کم نسبت به مدل سال گذشته ۲۰ درصد باریک تر شده است.

مدل ۱۵٫۶ اینچی از ۳۴ به ۲۲ میلی متر، Alienware 13 از ۲۸ به ۲۲ میلی متر و Alienware 17 که GTX 1080 را درون خود جای داده حالا به ۳۰ میلی متر رسیده. قابلیت G-sync نیز به مدل های ۱۵ و ۱۷ اضافه شده است.

aw17_tobil_lnb_00090r90_gy.0

نکته جالب دیگر، استفاده از ویندوز هِلو (برای لاگین کردن به ویندوز) و سنسور چشم Tobii در Alienware 17 است. این اولین بار نیست که می بینیم Tobii در لپ تاپ ها مورد استفاده قرار می گیرد اما کاربرد جالبی که اینجا دارند قطعا نوین و جدید است. برای مثال، وقتی که برای مدتی نگاه تان را از نمایشگر بر میدارید، نور پس زمینه کیبورد خاموش می شود. حتی Tobii می تواند در بازی ها نیز به کمک بازیکن آمده و تحلیل هایی ارائه دهد.

حتی قادرید به لوگوی Alienware روی لپ تاپ خود نگاه کنید و دستگاه را بدون دخالت دست روشن کنید که همه این ها به لطف سنسور Tobii ممکن است. پس از MSI، کمپانی Alienware دومین شرکتی است که این قابلیت را به لپ تاپ های خود اضافه کرده.

دو لپ تاپ Alienware 15 و Alienware 17 با پردازنده اینتل Core i7 6820HK Skylake که سرعت پردازش ۴٫۱ گیگاهرتزی دارد عرضه می شوند. می توان میزان رم و هارد داخلی هر دستگاه را تا ۲۳ گیگابایت و ۱ ترابایت افزایش داد. عرضه مدل های مختلف لپ تاپ ها از این ماه آغاز شده و تا ماه نوامبر همه مدل ها عرضه می شوند. هنوز در مورد قیمت دستگاه ها حرفی به میان نیامده است.

aw17_tobil_lnb_00180b90_gy.0 aw17_tobil_lnb_90000t90_gy.0 aw17_tobil_lnb_05000f90_gy.0

برچسب‌ها:, , ,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.