۰

شرکت Haier اجاق های جدید هوشمند خود را معرفی کرد

بازدید 1997

تا پیش از امروز، شرکت Haier فقط اجاق گاز هوشمند و فِر معرفی نکرده بود که حالا این اتفاق در IFA 2016 نیز رخ داد. این کمپانی چینی از سال ۲۰۱۷ شروع به عرضه اجاق های جدید و هوشمند خود در بریتانیا خواهد کرد.

Haier - Inspired Living

البته هنوز مشخص نشده که قیمت هر کدام از این اجاق ها چقدر خواهد بود و در چه زمانی برای کشورهای دیگر نیز عرضه می شود. چینی ها در آلمان صرفا به ارائه اطلاعاتی جزئی بسنده کرده اند.

گفته شده که این اجاق های جدید به نمایش LED لمسی سفید رنگی مجهز شده اند و همچنین از سیستم پخت و پز خودکار بهره مند است. این سیستم جدید چنین عمل می کند که هر نوع غذایی را درون آن قرار دهید، اجاق به شیوه ای خودکار دما و زمان لازم برای پخت آن را تخمین می زند.

اگرچه این اجاق ها اولین محصولات Haier در این شاخه به حساب می آیند اما لازم است بدانیم که چندی پیش، این کمپانی چینی یک شرکت فعال در زمینه تولید یخچال و اجاق خریداری کرده بود.

در ماه ژوئن، Haier با پرداخت مبلغ ۵٫۶ میلیارد دلار موفق شد تا GE Appliances را برای خود کند. این خرید نشان می دهد که Haier تا چه حد مشتاق ورود به بازار آمریکای شمالی و ایالات متحده آمریکا است، جایی که تا به امروز فقط سهم ۱٫۱ درصدی در آن دارد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.