۰

اپل به کاربران سرویس iCloud دو ترابایت فضای ذخیره سازی ارائه می کند

بازدید 1059

اپل به تازگی و اندکی پیش از عرضه آیفون ۷ به بازار، از طرح جدید خود برای سرویس فضای ابری iCloud رونمایی به عمل آورده است. کاربران این سرویس می توانند از این پس با پرداخت ماهیانه ۱۹٫۹۹ دلار، ۲ ترابایت فضا در iCloud را برای ذخیره اطلاعات خود در اختیار داشته باشند.

icloud-hack-e1458113988126-w600

قیمت گذاری iCloud به گزینه های ارائه شده توسط سرویس گوگل درایو شباهت دارد، که از ۹٫۹۹ دلار برای ۱ ترابایت فضا آغاز می شوند. مایکروسافت نیز همین مقدار فضا را کمی ارزان تر و فقط با مبلغ ۶٫۹۹ دلار در ماه به کاربران خود ارائه می کند.

با وجود ارائه گزینه ۲ ترابایتی، کاربران iCloud اپل کماکان می توانند از طرح های اشتراکی دیگر این سرویس استفاده کنند که به ترتیب ۹۹ سنت در ماه برای ۵۰ گیگابایت، ۲٫۹۹ دلار در ماه برای ۲۰۰ گیگابایت و ۹٫۹۹ دلار برای یک ترابایت در ماه هستند.

همچنین کاربران مک و iOS که برای استفاده از iCloud حق اشتراک نمی پردازند هم به طور پیش فرض ۵ گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان را در اختیار خواهند داشت.

برای کسانی که دوست دارند اقدامات زیرکانه اپل را پیش بینی کنند، زمان انجام این تغییر نشانه ای است از معرفی فضاهای ذخیره سازی جدید در مدل های پیش روی آیفون ۷٫ از آنجا که فضای ۲ ترابایتی ارائه شده هشت برابر بزرگتر از بیشترین فضای ذخیره سازی در موبایل های آیفون است، احتمال آن هست که هفته آینده شاهد معرفی یک آیفون ۷ پلاس ۲۵۶ گیگابایتی هم باشیم.

با توجه به اطلاعات فاش شده طی روزهای اخیر، به نظر می رسد که این شایعه صحت داشته باشد. همچنین در حال حاضر یک مدل از آیپد پرو با فضای ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایت در بازار به فروش می رسد. البته با توجه به گزینه های ارزان قیمت iCloud، هنوز مشخص نیست که چرا کسی باید به آیفون یا آیپدی با این فضای ذخیره سازی بزرگ احتیاج داشته باشد.

برچسب‌ها:, ,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.